וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדות בהיסטריה: חוקרים טוענים שחדי קרן היו קיימים והסתובבו עם בני האדם

11.8.2016 / 23:43

היינו בטוחים שחדי קרן, היצורים האצילים והקסומים קיימים רק באגדות, אבל מחקר חדש משנה הכול. לפיו, חד קרן התהלך על כדור הארץ לצד האדם, אולם כנראה שלא היה אלגנטי כל כך כמו החיה הקסומה שכולנו מכירים

צילום מסך

כמו באגדות אבל לא בדיוק: חוקרים סוברים כי יתכן שיצור מוזר בשם "חד הקרן הסיבירי" התהלך על כדור הארץ לצד בני האדם הקדמונים. עד כה העריכו המומחים כי ה"קרנף המיופייף" נכחד לפני למעלה מ-350,000 שנים. אולם כעת החוקרים טוענים כי הוא התהלך בין בני האדם בתקופה שהם החלו לצייר במערות ולביית כלבי פרא.

קבוצהת חוקרים מאוניברסיטת טומסק, רוסיה, חפרה ומצאה גולגולת של חיה הנקראת אלסמוטריום סיבירי ונעזרה בתארוך פחמן על מנת לפענח את גילה. הם מצאו שהשרידים הם בני 29,000 שנים, דבר שהעלה את האפשרות שאבותינו נתקלו בחיה המשונה. אנדרי שפנקסי, חבר בקבוצה שמצאה את חד הקרן מסיביר, אמר שאת צעדיו האחרונים כנראה עשה בערבות רוסיה הקרה.
.

חוקרים טוענים שהיו חדי קרן (!). ספק 500
חד הקרן הסיבירי כפי שדמיין הצייר הנריך הרדר בשנת 1920/ספק 500

החיה המוזרה היא למעשה סוג של קרנף, שלא ממש מזכיר את חדי הקרן האצילים, העדינים והיפיפיים כפי שהם מתוארים בסיפורים. לדברי החוקרים ישנה אפשרות שהוא נדד ממקום למקום, וחי גם באזורים דרומיים יותר בכדור הארץ.

עוד באותו נושא

החיות המכוערות ביותר בעולם רוצות אהבה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמעט חד קרן בן ימינו./מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully