וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון המורים מחריף העיצומים: יבוטלו טיולים ופעילויות אחרי פסח

27.3.2016 / 21:00

יו"ר הארגון, רן ארז, הודיע כי במסגרת סכסוך עבודה במערכת החינוך, אחרי החופשה לא יתקיימו יציאות חוץ. במועצת התלמידים גינו את ההחלטה והבטיחו לנקוט צעדים אם העיצומים לא יבוטלו: "לוקחים את התלמידים כבני ערובה"

מחאת התלמידים: טיול שנתי עצמאי של התלמידים השובתים ברמת הנדיב, ינואר 2015. ערן גילווארג
"הפעילויות החברתיות בונות ונותנות כלים". תלמידים בטיול שנתי, שנה שעברה בזמן מחאת התלמידים/ערן גילווארג

יו"ר ארגון המורים רן ארז הודיע היום (ראשון) כי אחרי חופשת הפסח יבוטלו כל הטיולים והיציאות מבתי הספר. זאת, במסגרת העיצומים שמנהל הארגון מול משרד החינוך. במועצת התלמידים נערכים להשיב מלחמה.

"במסגרת סכסוך העבודה אשר הוכרז בכל מערכת החינוך העל-יסודי", כתב ארז למנהלי בתי הספר, "הנהלת ארגון המורים החליטה על החרפת העיצומים". הוא הורה כי "החל מתום חופשת הפסח, אין לקיים יציאות מחוץ לכותלי בתי הספר לשום מטרה, למעט ימי שדה של של"ח. מדובר על איסור יציאות לטיולים, מסעות, מסע ישראלי, תיאטראות, בתי קולנוע, מוזיאונים, גיחות של של"ח וכדומה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
נתניהו: "החלטת בג"ץ מאיימת קשות על פיתוח מאגרי הגז של ישראל"
ילד בן חמש טבע למוות בבריכה במלון באילת
המסמך שחושף: האם העד המפתיע בפרשת תאיר ראדה "בישל" את גרסתו?

רן ארז, מסיבת עיתונאים בנוגע להכרזת מועד שביתה במגזר הציבורי. 16 בדצמבר 2015. מגד גוזני
התלמידים קוראים להידברות אחרת. רן ארז, דצמבר 2015/מגד גוזני

לפני כשנה, בעקבות החלטה דומה של ארגון המורים, שבתו כחצי מיליון תלמידים שמחו על מהלכי הארגון "הנעשים על גב התלמידים", לדבריהם. גם היום התלמידים אינם מתכוונים לעבור על ההחלטה בשתיקה: "שוב ארגון המורים לוקח את התלמידים כבני ערובה", אמר אליאב בטיטו, יו"ר מועצת התלמידים.

בטיטו הוסיף כי "לא ניתן יד לפגיעה בזכויותינו ובפעילויות ההעשרה. אנו קוראים לארגון המורים לחזור בו מהצהרותיו הפזיזות ולמצוא דרך הידברות אחרת על מנת להשיג את מבוקשם. הפעילויות החברתיות הן אלו שבונות את התלמידים ומאפשרות להם להתבטא בדרכם, הן נותנות לתלמידים כלים אשר אינם נלמדים בשום שיעור או אוניברסיטה". במועצת התלמידים הוסיפו כי "אם לא יתבטלו עיצומים הפוגעים בתלמידים באופן מידי, ננקוט בצעדים חריפים בנושא כפי שהוכחנו בעבר".

משרד החינוך התייחס להצהרת ארגון המורים וביקשה להבהיר כי "אין לארגון המורים כל עילה לעיצומים אלה, והדבר מהווה הפרה של ההסכמים הקיבוציים עליהם חתום הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully