וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך מרדף משטרתי: 4 נפצעו ליד פתח תקווה, בהם נהגת תמימה שנפגעה קשה

26.3.2016 / 11:13

מחקירה ראשונית עלה כי השוטרים פתחו במרדף אחר רכב שנראה חשוד בכביש 4, תוך סיכון חיי אדם. ניידת המשטרה פגעה ברכבה של הנהגת, שעמה היה גבר שנפצע באורח בינוני. שוטר אחד נפגע באורח בינוני ואחר קל. הרכב הנרדף הצליח להימלט. הנסיבות ייבדקו

צילום: אסף ברזינגר תיעוד מבצעי מד"א, עריכה: מתן חדד

ארבעה בני אדם נפצעו הבוקר (שבת) בתאונת דרכים שאירעה בכביש 4 לכיוון דרום, בסמוך למחלף מורשה, במהלך מרדף משטרתי. בין הפצועים אישה כבת 40 שנפגעה באורח קשה, לאחר שניידת משטרה התנגשה ברכבה. היא סובלת מחבלת ראש, מורדמת ומונשמת. הרכב הנרדף לא היה מעורב בתאונה והצליח להימלט. עקב האירוע הכביש נחסם לתנועה בחלקו.

שני שוטרים שהיו מעורבים באירוע נפגעו באורח בינוני וקל, וגבר בן 55 שנסע ברכב שנפגע מהניידת נפצע גם הוא באורח בינוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו שלושה פצועים לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. השוטר שנפצע קל פונה לבית חולים השרון בעיר. אחד מהפצועים באורח בינוני נזקק לחילוץ של צוות כיבוי שהוזעק למקום.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
"גווייה מהלכת, מדברת עם הקירות": גילה קצב מייחלת לשחרור בעלה
המלך עבדאללה: ישראל מעלימה עין מפעילות טרור בגבול סוריה
טיל גרעיני משמיד את וושינגטון: סרטון חדש של קוריאה הצפונית

תאונת דרכים קשה בכביש 4 ניידת משטרה התנגשה ברכב במהלך מרדף 26 מרץ 2016. דוברות כיבוי אש, מערכת וואלה! NEWS
ניידת המשטרה שנפגעה, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות כיבוי אש

האירוע החל כששוטרי מרחב דן הבחינו ברכב חשוד שלטענתם לא נענה לקריאותיהם לעצור, ופתחו במרדף אחריו בכביש מהיר, תוך סיכון חיי אדם. גורם במשטרת תל אביב מסר לוואלה! NEWS כי השוטרים נהגו כך משום שסברו כי ברכב נמצאים שני תושבי מזרח ירושלים.

עוד נטען כי התאונה אירעה מיד עם תחילת המרדף. מהמשטרה נמסר כי במהלך המצוד הרכב החשוד החל לנסוע נגד כיוון התנועה. בוחני התנועה יבדקו את נסיבות התאונה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
תאונת דרכים קשה בכביש 4 ניידת משטרה התנגשה ברכב במהלך מרדף 26 מרץ 2016. דוברות כיבוי אש, מערכת וואלה! NEWS
הרכב שנפגע מניידת המשטרה, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות כיבוי אש

"מדובר בתאונת דרכים קשה. בשולי הכביש עמדו שני רכבים, ובאחד מהם ישבה אישה כבת 40 במצב קשה עם חבלת ראש", סיפר פרמדיק מד"א אביחי חדד שטיפל בפצועים. "הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותה לבית החולים בילינסון הסמוך כשהיא מורדמת ומונשמת, יחד עם גבר בן 55 שהיה איתה ברכב ונפצע באורח בינוני".

לדבריו, "ברכב השני נפצעו שני גברים, בהם צעיר בן 25 שפונה גם הוא לבית החולים בילינסון, כשהוא סובל מחבלות בראש ובחזה. הגבר השני נפצע קל ופונה לבית החולים השרון, שגם הוא בפתח תקווה".

בתוך כך, הלילה נפצע באורח קל תושב היישוב שעב שבגליל התחתון, כשנמלט מהמשטרה על כביש 22 הסמוך לעכו, לאחר שלא עצר לבדיקה שגרתית במחסום שהציבו שוטרים. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה. הפצוע נהג ללא רישיון ויחד עמו נכחו ברכב חמישה אנשים נוספים - שני תושבי שעב ושלוש נשים מנהריה ומטירת הכרמל. כל השישה מוכרים למשטרה. נוסעי הרכב עוכבו לחקירה בתחנת משטרת עכו.

תאונת דרכים קשה בכביש 4 ניידת משטרה התנגשה ברכב במהלך מרדף 26 מרץ 2016. דוברות כיבוי אש, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בכביש 4, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות כיבוי אש
חמישה פצועים בתאונת דרכים בכביש 4, בסמוך למחלף מורשה, 26 במרץ 2016. אסף ברזינגר, מד"א
זירת התאונה בכביש 4, היום/מד"א, אסף ברזינגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully