וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוק V15" עולה לקריאה טרומית: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

גל סלונימסקי

23.3.2016 / 8:00

היום תעלה לקריאה טרומית ההצעה המבקשת להחיל את חוק הגבלת מימון מפלגות בתקופת גם על גופים חוץ פרלמנטריים. נציין את תענית אסתר. נפגעי החרם הכלכלי ביו"ש ייפגשו עם ריבלין ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

חוק "V15" מגיע לקריאה טרומית

שלטי V15 בירושלים. יעל געתון, מערכת וואלה! NEWS
בעקבות הקמפיין. מודעות של "V15" בירושלים, לפני בחירות 2015/מערכת וואלה! NEWS, יעל געתון

אתם צריכים לדעת שהיום (רביעי) יעלה לקריאה טרומית הצעת "חוק V15" שמקדם ראש הממשלה בנימין נתניהו באמצעות ארבעה חברי כנסת מהליכוד. ההצעה מבקשת לקבוע כי ההגבלות החלות על מפלגות בכל הנוגע למקורות מימון בתקופת בחירות יהיו תקפות גם לגופים חוץ פרלמנטריים. עד היום נמנע החוק מלהתייחס לגופים פוליטיים שאינם מזוהים עם מפלגה מסוימת, ובהם קמפיין "V15", שפעל במערכת הבחירות האחרונה להחלפת שלטונו של נתניהו.

תענית אסתר

נשים רפורמיות הקריאו את מגילת אסתר בכותל. עומר מירון
צום בערב חג פורים. רפורמיות מקריאות את מגילת אסתר, 2013/עומר מירון

אתם צריכים לדעת שהיום נציין את תענית אסתר בצום שחל בערב חג הפורים. מנהג הצום מבוסס על מגילת אסתר, שם מתואר כיצד אסתר ביקשה מהעם היהודי לצום במשך שלושה ימים בטרם תיגש למלך אחשוורוש, על מנת לבקש ממנו לבטל את גזירת המן להשמיד את העם היהודי. אחשוורוש לא נענה לבקשתה של אסתר ועל כן, מקיימים עד היום את התענית לזכר הצום שגזרו על עצמם היהודים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

נפגעי החרם הכלכלי ייפגשו עם הנשיא ריבלין

הפגנה חרם על ישראל מול הפרלמנט הנורבגי. ShutterStock
החרם פוגע בעיקר בעסקים קטנים. הפגנה נגד ישראל בנורבגיה/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהיום יקיים נשיא המדינה ראובן ריבלין פגישה עם נציבי פרויקט "לב העולם", שמסייע לעסקים קטנים ביהודה ושומרון להתמודד עם החרם הכלכלי. כדי לסייע לנפגעי החרם, רוכש הארגון בכל חודש מוצרים מ-20 בעלי עסקים מיהודה ושומרון ושולח אותם ליותר מאלף לקוחות ברחבי העולם שבחרו לתמוך בעסקים אלו, ובהם עסקים קטנים שמשווקים מוצרים ייחודים ושמהווים את עיקר הנפגעים מהחרם. במפגש יישאו דברים נשיא המדינה ריבלין, ראש המועצה האזורית, נציג הארגון "לב העולם", נציב היזמים ונציגת השותפים מחו"ל.

ישראל נגד קרואטיה

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ויתר עקב מחלה. ערן זהבי/ברני ארדוב

אתם צריכים לדעת שהיום תערוך נבחרת ישראל משחק ידידות מול קרואטיה. לראשונה מאז עזיבתו של אלי גוטמן, ועם אלון חזן כמאמן זמני על הקווים מאחר שההתאחדות טרם בחרה מחליף קבוע לגוטמן, תשחק הנבחרת בעיר אוסייק מול הקרואטים עמוסי הכוכבים - בראשות לוקה מודריץ' מריאל מדריד, ללא ערן זהבי החולה שוויתר על הנסיעה לקרואטיה.

יום פקיסטן

חגיגות תחילת 2016 בקראצ'י, פקיסטן. אי-פי, AP
הנשיא הוא אורח הכבוד. חגיגות הסילבסטר בפקיסטן, השנה/AP, אי-פי

אתם צריכים לדעת שהיום מציינת פקיסטן את "יום פקיסטן" שבו הפכה המדינה לרפובליקה אסלאמית ואימצה חוקה. ההחלטה הפוליטית וההיסטורית התקבלה בשנת 1956 ומאז, מדי שנה, מציינים אותה בחגיגות לאומיות, אירועים ומצעד צבאי. נשיא פקיסטן הוא אורח הכבוד של החגיגות והוא משתתף באירוע המרכזי יחד עם בכירים נוספים במדינה, כמו ראש הממשלה, שרים, בכירי הצבא ואחרים. האירוע המרכזי מועבר בדרך כלל לכלל האזרחים בשידור חי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully