וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה אחרי שהתגייס: חייל גבעתי התמוטט במהלך ריצה ומת

טוראי יהודה סויסה, בן 19 ממושב בית עוזיאל, התמוטט בעת פעילות גופנית בבסיס. צוותים רפואיים שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, אולם נאלצו לקבוע את מותו. מפקד חטיבת הערבה מונה לעמוד בראש ועדת החקירה של מותו

יהודה סויסה, חייל גבעתי שמת במהלך ריצה יום לאחר שהתגייס, 22 במרץ 2016. פייסבוק, צילום מסך
החייל הובהל לבית החולים ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. יהודה סויסה/צילום מסך, פייסבוק

חייל שהתגייס שלשום התמוטט ומת אתמול (שלישי) במהלך פעילות גופנית בבסיס האימונים של חטיבת גבעתי בקציעות. מטוס הוקפץ על מנת לפנות את החייל, טוראי יהודה סויסה, בן 19 ממושב בית עוזיאל, לבית החולים סורוקה בבאר שבע, אך מותו נקבע בטרם הספיק לעלות עליו. נסיבות המקרה בבדיקה. הודעה נמסרה לבני משפחתו.

"לא ברור בשלב זה מה גרם למוות של החייל, הכול ראשוני", מסרו גורמי צבא. מפקד פיקוד הדרום, אלוף אייל זמיר, מינה את אלוף-משנה איציק כהן, מפקד חטיבת הערבה, לעמוד בראש ועדת החקירה לבדיקת מות החייל. כמו כן, מפקד עוצבת הפלדה, תת-אלוף נדב פדן, הורה להשהות את כל הפעילויות הגופניות ביחידות האוגדה עד להשלמת התחקיר הראשוני.

הרב יהושוע הבר, המחנך של סוויסה בישיבת ההסדר קרני שומרון, ספד לו אמש. "בלימוד בישיבה יהודה היה יושב לומד ומשקיע גם כשהיה קשה. הוא היה 'נושא בעול עם חברו' ו'שם את הכתף מתחת לאלונקה' ומתאמץ בכל דבר לעזור לכולם מתוך ענווה ועם חיוך ובלי שישימו לב לכך, וכך הוא היה משקיע גם בהתנדבות בנופשון לילדים עם צרכים מיוחדים שנמצא בישיבה", אמר. "יהודה היה אדם מתקדם – במידות ובאופי. הוא היה עם שאיפות להתקדמות ושיפור אישי מתמיד, כל הזמן לראות איך אפשר להשתפר ולהתקדם. יהי זכרו ברוך".

(עדכון ראשון: 22:08)

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"נזק של מאות מיליוני שקלים": הרשות הכריזה חרם על 5 חברות מזון ישראליות
בג"ץ עיכב תקדים של בית דין רבני: אביו של סרבן גט לא יישלח למאסר
מצוד בבריסל אחרי חשודים בפיגועים; חגורת נפץ ורובה אותרו בשדה התעופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully