וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דימם 4 ימים בבית": אישה מואשמת שביצעה ברית מילה לבנה עם מספריים

21.3.2016 / 15:28

לפי כתב האישום, האישה, אזרחית אריתריאה תושבת אילת, הורתה לילד בן הארבע לשבת בשקט ופצעה אותו. להגנתה טענה כי במדינתה זהו תהליך מקובל. כשהילד חזר לגן סיפר לגננת את שאירע והיא הזעיקה את רשויות הרווחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית החולים יוספטל באילת/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרקליטות מחוז הדרום הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושבת אילת, אם לשלושה ילדים בת 36, בגין ביצוע בבנה הפעוט בן הארבע ברית מילה באמצעות מספריים בביתה. האישה מואשמת בביצוע עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות, תקיפת קטין או חסר ישע, התעללות בקטין או בחסר ישע והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד גיורא חזן מפרקליטות מחוז דרום, האישה היא אזרחית אריתריאה השוהה בישראל זה כשמונה שנים. ילדיה הוצאו בעבר כמה פעמים ממשמורתה על ידי שירותי הרווחה למסגרות קלט חירום, בשל מצבי סיכון והזנחה מצד הנאשמת והם חזרו לחזקתה כשבועיים לפני האירוע האמור.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"אנחנו עם רגל שבורה ולב שבור": מארגני הטיול לאיסטנבול מנסים לעכל
יעלון על "שוברים שתיקה": "אם עושים שימוש במידע מסווג - זו בגידה"
שכני הזוג שנמצא ירוי בביתו: "הבעל הוא האחרון שהצטייר כרוצח"

אמבולנס. קובי ריכטר/TPS, מערכת וואלה! NEWS
הגננת דיווחה לרשויות והילד הובהל לבית החולים/מערכת וואלה! NEWS, קובי ריכטר/TPS

לפני כמה שבועות, כששהתה עם ילדיה בביתם באילת, החליטה הנאשמת לבצע מילה בבנה, בעצמה, ללא הכשרה מתאימה ובניגוד לכל דין. לטענתה, הגיע זמנו של בנה לעבור מילה וכי כך מקובל לעשות באריתריאה. האישה, כך לפי כתב האישום, החזיקה את בנה בידיה, הורתה לו לשבת בשקט, נטלה מספריים שהיו בבית וביצעה ברית מילה. לאחר המעשה, השאירה את בנה הפצוע והמדמם במשך כארבעה מים בבית ונמנעה מלפנותו לקבלת טיפול רפואי. כאשר החזירה את בנה לגן הילדים שבו הוא שוהה, סיפר הילד לגננת אודות מה שקרה והגננת דיווחה לרשויות הרווחה.

מיד לאחר מכן, הגיעו שוטרים מתחנת אילת יחד עם עובדת סוציאלית לביתה של האישה על מנת להוציא שוב את ילדיה למסגרות קלט חירום. הנאשמת התנגדה בכוח, סירבה להיענות להוראות השוטרים ורשויות הרווחה, השתוללה, צעקה, בעטה, נשכה את בתה התינוקת שהחזיקה בידיה, ואף הכתה את אחת השוטרות. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully