וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת פוקס נגד טראמפ: "בעל אובססיה חולנית למגישה מייגן קלי"

לאור המתקפות החוזרות של המועמד הרפובליקני המוביל נגד המגישה הפופולרית, שכללו הערות סקסיסטיות, הודיעה הרשת כי היא "תומכת בקלי במהלך מטח המתקפות המילוליות הגסות של טראמפ"

צילום: מתוך רשת CNN, עריכה: יאיר דניאל

רשת "פוקס" האמריקנית תקפה אתמול (שבת) את המועמד לייצוג המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות, דונלד טראמפ, והאשימה אותו ב"אובססיה חולנית" למנחת הרשת מייגן קלי. זאת, לאור הסכסוך הארוך בין השניים, שהחריף בחמישי האחרון, כאשר המועמד המוביל קרא לה "משוגעת" בחשבון הטוויטר שלו.

"המתקפות של טראמפ נגד קלי והאובססיה החולנית והקיצונית שלו עמה היא מתחת לכבודו של מועמד לנשיאות שרוצה לזכות במשרה הגבוהה במדינה", נמסר מדוברות הרשת. "מייגן היא עיתונאית מופתית ואחת ממגישות החדשות המובילות בארצות הברית. אנו גאים ביותר בעבודתה הפנומנלית וממשיכים לתמוך בה במהלך מטח המתקפות המילוליות הגסות והסקסיסטיות של טראמפ".

עוד כתבות בנושא:
"ניצחון טראמפ בבחירות הוא אחד מעשרת האיומים הגדולים על העולם"
טראמפ מזהיר: "אם לא אזכה במועמדות - יהיו מהומות"
"המושיע הרפובליקני" פרש, וטראמפ שועט לעבר הניצחון

מייגן קלי. Brendan Hoffman, GettyImages
"עיתונאית מופתית". קלי/GettyImages, Brendan Hoffman

הסכסוך בין המיליארדר מניו יורק למגישה המוערכת פרץ באוגוסט, כאשר קלי הנחתה את העימות הראשון בין המועמדים הרפובליקנים. אחרי העימות, טראמפ יצא נגד השאלות הקשות שהפנתה אליו קלי והשמיע נגדה הערות סקסיסטיות. "היא החלה לשאול אותי כל מיני שאלות טיפשיות", אמר אז טראמפ לרשת CNN אחרי העימות. "אפשר היה לראות כי דם יוצא מעיניה, דם יוצא גם ממקומות אחרים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

בשבוע שעבר, כאמור, טראמפ תקף שוב את קלי בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "מייגן קלי המשוגעת שזוכה להערכת יתר מתלוננת כל הזמן על טראמפ, ועדיין היא מקדישה לי את תכניתה. תתמקדי באחרים מייגן". היום הוא שב לתקוף אותה בטוויטר, ואמר כי: "אם מייגן קלי לא הייתה מסקרת אותי כל כך הרבה בתכנית הגרועה שלה, הרייטינג שלה היה צונח. היא כל כך ממוצעת בכל כך הרבה דרכים שונות".

"כאם לשלושה ילדים קטנים, בעלת קריירה מצליחה בעריכת דין ומגישת התכנית השניה הנצפית ביותר בחדשות בכבלים, זה מצער כי היא עוברת התעללות שוב ושוב רק כי היא עושה את עבודתה", סיכמה רשת פוקס.

(עדכון ראשון: 23:17)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully