וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: שרידי ספינה עתיקה התגלו לחופי עומאן

16.3.2016 / 15:30

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

דונלד טראמפ והילרי קלינטון רשמו הלילה ניצחונות נוספים בפריימריז הרפובליקניים והדמוקרטיים שהתקיימו בחמש מדינות. באוהיו הפסיד טראמפ למושל ג'ון קייסיק. מרקו רוביו פרש מהמרוץ.

קבוצת כלי טיס נוספת מחיל האוויר של רוסיה עזבה את סוריה, כחלק מהחלטתו של הנשיא פוטין להסיג את רוב הכוחות במדינה. לפי ההערכות, כמחצית מכלי הטיס שהוצבו בסוריה כבר שבו לבסיסיהם.

בבלגיה נמשך המצוד אחר חשודים במעורבות בפיגועים בפריז במסגרת המבצע שהחל אתמול בפרברי בריסל. במסגרת חילופי האש שאירעו אתמול בין כוחות הביטחון לחשודים, נהרג אחד מהם, מהגר בלתי-חוקי מאלג'יריה שבדירתו נמצא דגל של דאעש.

שרידי ספינה שהפליגה עם הצי של מגלה הארצות הפורטוגלי ואסקו דה גמה במאה ה-16 התגלתה לחופיה של עומאן שבחצי האי ערב. ארכיאולוגים סבורים שמדובר בעדות העתיקה ביותר מתקופת תור הזהב של אירופה, אז חיפשו מדינות היבשת נתיבי סחר ימיים חדשים.

ומעט ממזג האוויר בעולם: צוותי כיבוי מנסים להשתלט על שריפת יער גדולה שפרצה בסמוך לאזור מגורים באוקלהומה סיטי. הרשות הלאומית למזג האוויר בארצות הברית פרסמה אזהרה מפני שריפות בכל רחבי אוקלהומה בשל תנאי חום ויובש קיצוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully