וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: קשר כלב בשרשרת לרכבו וגרר אותו - עד שמת

16.3.2016 / 0:15

מוסטפא סוס נאשם בהריגת בעל חיים לאחר שתועד בסרטון שנחשף בוואלה! NEWS קושר את הכלב מסוג רועה גרמני לוו גרירה ברכבו ונוסע. הוא הודה במעשה וטען שעשה זאת כיוון שהכלב היווה מטרד לבני ביתו

עריכה: גדי וינסטוק

כתב אישום הוגש שלשום (שני) נגד מוסטפא סוס, צעיר פלסטיני תושב גבעון החדשה שליד ירושלים, בגין הריגת בעל חיים. בסרטון שנחשף בוואלה! NEWS נראה סוס גורר באכזריות כלב מסוג רועה גרמני שקשור בשרשראות לרכבו. בכך, הביא הנאשם למותו של הכלב.

לפי פרטי כתב האישום, ב-14 בספטמבר עינה סוס את הכלב באזור סמוך לביתו, על ציר תנועה בסמוך לגבעת זאב. הוא התעלל בו והתאכזר אליו וכן חיבל בו ופצע אותו שלא כדין. עוד נכתב באישום כי סוס קשר את הכלב לוו גרירה ונסע עמו בצורה הזו כברת דרך, מה שגרם למות הכלב.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הרמטכ"ל הודה: הופתענו מההודעה של פוטין על הנסיגה מסוריה
"כאילו אנחנו הילדים שלה": הקשר המיוחד בין חייל מוסלמי וניצולת שואה
האישה שטוענת שהוטרדה על ידי שלום: "נשים לא מתלוננות מסיבות ידועות"

תיעוד: נער גורר כלב בשרשרת למכוניתו. צילום מסך
"מעולם לא נתקלנו באכזריות כזו". מוסטפא עם הכלב/צילום מסך

תיעוד המעשה פורסם לראשונה בוואלה! NEWS. באותה העת, בזמן שנחקר מוסטפא במשטרה, טענו חוקרי תחנת שפט כי "מעולם לא נתקלנו באכזריות כזו". בחקירה התברר כי מדובר בכלב גנוב שהיה בעל שבב. מוסטפא הודה במעשיו במהלך החקירה אך טען כי עשה זאת כיוון שהכלב היווה מטרד לבני ביתו, משום שהיה חולה. לכן, קיבל את ההחלטה להרחיקו ממקום מגוריו. בתיעוד נראה מוסטפא נוטש את הכלב בצד הדרך וכשהגיעו אנשי השירות הווטרינרי האזורי הם נאלצו לקבוע את מותו.

(עדכון ראשון: 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully