וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החצים שמופנים למוסלי לא נכונים": העבריין הבכיר מכחיש קשר לחיסול בת"א

15.3.2016 / 8:45

באי כוחו ומקורביו של אלי מוסלי דוחים את הטענות על כך שהוא ואחיו אחראים לפיצוץ רכבו של אבנר מאיו בצפון העיר משום שעמד להעיד נגדם. "מסמנים מטרה ללא קשר למציאות, לא הייתה לו טינה כלפי מאיו"

עריכה: ניר חן

"החצים שמופנים כלפי אלי מוסלי פשוט לא נכונים" – כך אמר לוואלה! NEWS מקורבו של העבריין בתגובה לטענה כי האחים מוסלי הם האחראים לחיסול אבנר מאיו בצפון תל אביב בתחילת השבוע. "מסמנים מטרה ללא קשר למציאות בשטח", התעקש המקורב והוסיף: "היו למנוח המון סכסוכים, לאלי לא הייתה בעיה איתו בכלל. אלי מוסלי איש עסקים לגיטימי, וכדאי שגם משטרת ישראל תפנים את זה".

מאיו, בשנות ה-40 לחייו, נהרג ביום ראשון האחרון בפיצוץ רכב ההאמר שלו בפינת הרחובות משה סנה ודבורה הנביאה בתל אביב, לעיני אמו. הוא פונה לבית החולים איכילוב בעיר, ושם נקבע מותו. מאיו אמור היה להעיד נגד שמונה נאשמים במשפטם של האחים מוסלי. כך הוא הוכנס לרשימת המאוימים של המשטרה מחשש לפגיעה מצד עבריינים, והתעורר החשד באשר למי שעמד מאחורי אותו חיסול.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
קבלן הצתות ואלוף ההונאות: מי חיסל את העבריין שלא חשש מבכירי עולם הפשע?
"אנחנו מדברים על מוסלי": ההאזנות שהפכו את העבריין שחוסל מחבר - לאויב
חיסול בצפון תל אביב: עד נגד עבריין בכיר נהרג בפיצוץ רכב

זירת פיצוץ רכב דבורה הנביאה. מאצ'י הוף
"מעולם לא היו מסוכסכים". ההאמר של מאיו לאחר הפיצוץ, השבוע/מאצ'י הוף

"אלי מוסלי דוחה מכול וכול את הנרמז בכתבה כאילו היה לו מניע לפגוע באבנר מאיו", טענו באי כוחו של אלי מוסלי, עו"ד דורון נוי ויהלי שפרלינג. "אבנר מאיו היה עד תביעה טכני לחלוטין במשפטו, שהתחיל בקול תרועה רמה והסתיים בקול ענות חלושה, לאחר שבית המשפט קבע כי אין כלל ראיות נגד מר מוסלי. לאלי מוסלי לא הייתה כל טינה נגד מר מאיו, ומעולם לא היה לו כל סכסוך עמו. מצער שכלי תקשורת מפרסם חשדות קשים נגד אנשים מבלי לבדוק לעומק את העובדות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

במסגרת המשפט בפרשת מוסלי נעשה שימוש בהקלטות של ההרוג מסוף 2013. לפי כתב האישום, הוא מסר כי מוסלי ואביאל וואהל, אחד מאנשיו, הציעו 300 אלף שקל למי שיעשה "כיפה אדומה" לאוהד פרנקו ולדניאל סמארה. בתשאול נוסף אמר כי העבריין ליאור גרינברג, גם הוא מאנשי מוסלי, אמר לו "הלך אחד, נשארו שניים", בהתייחס לבר כהן, שחוסל לפני פרנקו וסמארה.

ראש ארגון הפשע אלי מוסלי, בית משפט השלום ראשל"צ. ספטמבר 2015. דוד קורן
"דוחה מכול וכול את הנרמז". אלי מוסלי בדיון בבית משפט, ספטמבר האחרון/דוד קורן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully