וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך הגיבו נוסעי הרכבת כשנוסע נתפס צופה בפורנו לנגד עיניהם

16.3.2016 / 7:56

נוסע הרכבת בהולנד שכח לכבות את סרט הפורנו בו צפה במחשבו הנייד בליל אמש - וכשהדליק את המחשב ברכבת, הנוסעים ההמומים הופתעו לשמוע את הסרט ממשיך להתנגן. איך אתם הייתם מגיבים בסיטואציה מביכה שכזאת?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

ספק 500

נוסעי רכבת בהולנד נותרו המומים ומובכים כשממחשבו הנייד של אחד הנוסעים בקעו - לכאורה בטעות - קולות אירוטיים מסרט פורנו שהתנגן על המחשב. הנוסע המושפל הוא דאן דה ראם, מתחן מקצועי שיצא לבדוק איך יגיבו נוסעי הרכבת לסיטואציה המאוד לא נעימה הזאת וחזר עם מסקנות חד משמעיות שמתפרסות על 3 שלבים: התעלמות, ניסיון להסתיר מבוכה וצחוק מתגלגל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוסעת לא מצליחה להתעלם ממה שקורה מולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת ערוץ היוטיוב הפופולארי AttractionGymTV, יצא דאן למתוח את נוסעי הרכבת - ודאג לתעד את הרגע המביך במצלמה נסתרת. בקטע נראה דאן מבצע את המתיחה שוב ושוב על נוסעים שונים - כשהתגובות כמעט זהות אצל כל אחד ואחת מהם. המתיחה נפתחת כשדאן מתעסק במחשב הנייד שלו כשאז לפתע המחשב מתחיל להשמיע קולות אירוטיים של אישה במהלך אקט מיני. דאן נראה מובך, מנסה ללחוץ על כל כפתור אפשרי כדי לכבות את הסאונד וכשאינו מצליח - הוא בורח משם במבוכה. הנוסעים מנסים תחילה להתעלם מהקולות, אולם כשהקולות ממשיכים הם נראים מנסים לעצור את הצחוק ולהתגבר על המבוכה. רק כשדאן חומק משם, הם מרשים לעצמם לפרוץ בצחוק.

עוד באותו נושא

כיצד הגיבו הנוסעים ברכבת התחתית בלונדון לגבר שמטריד אישה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנוסעים ניסו לשמור על איפוק בזמן שדאן מנסה להשתיק את המחשב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתיאור הסרטון, שצבר כבר יותר מ-342 אלף צפיות, דאן כתב: "מתיחת פורנו ברכבת: מה היה קורה אם המחשב הנייד שלכם היה מנגן את הפורנו שצפיתם בו אתמול בלילה... אתם מקפלים את המחשב והסרט ממשיך לנגן. אאוץ', זה כואב!". נו, אז מה אתם הייתם עושים?

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully