וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל מנעה משרת החוץ האינדונזית כניסה לגדה בשל סירובה לבקר בי-ם

13.3.2016 / 14:30

השרה ביקשה להגיע לרמאללה ולהיפגש עם יו"ר הרשות אבו מאזן ושר החוץ אל-מאליכי. אלא שבישראל התנו את כניסתה בביקור רשמי בירושלים, על אף העובדה שבין המדינות לא קיימים יחסים דיפלומטיים. במשרד החוץ סירבו להגיב לדברים

שרת החוץ של אינדונזיה, ריטנו מרסודי. AP
סירבה לבקר בירושלים. מרסודי/AP

ישראל מנעה משרת החוץ של אינדונזיה, ריטנו מרסודי, להיכנס לגדה המערבית ולהגיע לרמאללה – כך נמסר בהודעת משרד החוץ הפלסטיני. זאת, בשל סירובה של השרה לערוך ביקור רשמי בישראל ולהיפגש עם גורמים רשמיים בירושלים, על אף שבין המדינות אין יחסים דיפלומטיים. משרד החוץ סירב להתייחס לדברים.

משרד החוץ הפלסטיני הודיע היום (ראשון) כי השרה מרסודי הייתה אמורה להיפגש עם יו"ר הרשות אבו מאזן ועם שר החוץ הפלסטיני ריאד אל-מאליכי ברמאללה. לפי ההודעה, במהלך ביקורה בעיר היא הייתה אמורה להכריז על פתיחת קונוסוליה של כבוד של אינדונזיה ברשות.

משרד החוץ הפלסטיני הבהיר כי אל-מאלכי נסע הבוקר לעמאן, בירת ירדן, שם ייפגש עם מרסודי וידון עמה בסוגיות שונות הנוגעות לשיתוף פעולה בין מדינתה לרשות, וחיזוק הקשרים הדיפלומטיים. המשרד הביע את תודתו לאינדונזיה על "התמיכה שהעניקה לה בכל הנוגע לסוגיה הפלסטינית, ובזכות של העם להקים מדינה עצמאית שבירתה ירושלים".

עוד בוואלה! NEWS:
תחקיר הפיגוע בת"א: המשטרה לא הפיצה תמונת מלחם כי אחיו נחשד כמבצע הפיגוע
חיסול בצפון תל אביב: עד נגד עבריין בכיר נהרג בפיצוץ רכב
המבחן של מרקל: האם הימין הקיצוני יתחזק בבחירות המקומיות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully