וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: "האסלאם שונא אותנו, קשה להבחין שם מי קיצוני ומי לא"

המועמד הרפובליקני המוביל שוב עורר סערה בהתייחסותו למוסלמים. בריאיון לרשת CNN אמר כי קשה להפריד בין האסלאם לבין הטרור האסלאמי, משום "שאתה לא יודע מי זה מי"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

אחרי שכבר קרא לפני כמה חודשים שלא לאפשר כניסת מוסלמים לארצות הברית, המועמד המוביל לראשות המפלגה הרפובליקנית דונלד טראמפ שוב עורר סערה בנושא. בריאיון שהעניק הלילה (חמישי) לרשת CNN הוא אמר כי הוא סבור ש"האסלאם שונא אותנו" ולא עשה הבחנה מהותית בין האסלאם לטרור האסלאמי.

"אני חושב שהאסלאם שונא אותנו", אמר בריאיון, שבו תיאר את "השנאה האדירה" שלדבריו היא חלק מהותי מהדת הזאת. המיליארדר הדגיש כי המלחמה היא נגד האסלאם הקיצוני, אך הוסיך: "קשה מאוד להגדיר זאת ולהפריד זאת, משום שאתה לא יודע מי זה מי".

כשנשאל אם השנאה היא "באסלאם עצמו", טראמפ רק אמר כי זה נושא שבו התקשורת צריכה לעסוק. "עלינו להיות תקיפים מאוד ועלינו להיות זהירים מאוד. אנחנו לא יכולים לאפשר לאנשים להגיע למדינה הזאת עם השנאה לארצות הברית, טען.

הלילה יתקיים עימות בין ארבעת המועמדים הרפובליקנים שנותרו במרוץ - טראמפ, טד קרוז, מרקו רוביו וג'ון קייסיק. זאת לקראת המשך הבחירות ביום שלישי, אז יתקיימו פריימריז בחמש מדינות שונות, ובראשן פלורידה ובאוהיו.

דונלד טראמפ בעצרת בחירות בקרוליינה הצפונית, ארצות הברית, 9 במרץ 2016. רויטרס
חושש מהאסלאם. טראמפ, הלילה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully