וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עברה תאונת בכביש, התפשטה - ועלתה לרקוד על משאית

9.3.2016 / 9:17

אישה מסתורית עצרה את התנועה בכביש 290 ביוסטון, טקסס - כשנצפתה רוקדת עירומה על גג משאית גדולה וסירבה לרדת, חרף תחנוני השוטרים. המשטרה בתגובה: "היא לא דיברה בהיגיון. היא דיברה על חייזרים"

ספק 500

לא ברור מה גרם לאותה אישה מסתורית לעצור את התנועה על הכביש המהיר ביוסטון בשני האחרון, ולרקוד בעירום על משאית גדולה לעיני נהגים המומים - אבל אם זו הדרך שבה היא בחרה לחגוג את יום האישה הבינלאומי - מי אנחנו שנתלונן.

אלמונית מיוסטון, טקסס, התרסקה עם רכבה ברכב אחר על הכביש המהיר, יצאה מהרכב, הורידה את הבגדים, טיפסה על משאית - והחלה לרקוד כאילו אין מחר. התנועה במקום נעצרה למשך שעתיים, בזמן שהאישה רוקדת לה על גג המשאית, מתיישבת ועומדת - ומסרבת להתפנות. המשטרה ושירותי הכיבוי וההצלה הוזעקו למקום כדי לשוחח עם האישה ולשכנע אותה לרדת. היא סירבה להישמע לדרישותיהם וירקה על כמה מהשוטרים. לבסוף היא פונתה בכוח מהמשאית והעוברה להערכה גופנית ונפשית בבית החולים ומשם למעצר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
I'm a single lady: אישה רוקדת על גג משאית בעירום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"היא דיברה על כל מיני דברים משונים. היא לא דיברה בהיגיון", אמר שריף מחוז האריס, תומאס גילילנד, ל-The Mirror, "היא דיברה על וול סטריט, ה-CIA, חייזרים ועל עוד כל מיני דברים חסרי כל היגיון".

עוד באותו נושא

זה רק ספורט: גבר תועד מבצע שכיבות סמיכה ברחוב - כשהוא עירום

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אישה רוקדת בעירום על משאית בכביש המהיר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק תופסת קצת שמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully