וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: מתגבשת תשתית לכתב אישום נגד ראש העיר ר"ג החשוד בשוחד

8.3.2016 / 13:45

אף שישראל זינגר חזר ללשכתו בעירייה, ולמרות שחקירת פרשת השחיתות טרם הסתיימה, לוואלה! NEWS נודע כי ביחידה הארצית לחקירות הונאה מעריכים יש מספיק ראיות נגדו ונגד כמה ממקורביו

צילום: דוד קורן, עריכה: ניב פוקס

(בווידאו: הארכת מעצרו של זינגר בדצמבר 2014)

ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר חזר אמנם ללשכתו בעירייה, אולם לוואלה! NEWS נודע כי במשטרה מסתמנת תשתית ראייתית להגשת כתב אישום נגדו. אף שחקירת פרשת השחיתות בעירייה טרם הסתיימה, ביחידה הארצית לחקירות הונאה מעריכים כי יש מספיק ראיות על מנת להעמיד את זינגר לדין בגין עבירות שוחד ומרמה. יחד עם זינגר, צפויה המשטרה להמליץ על הגשת כתב אישום נגד כמה ממקורביו, וביניהם עו"ד אריאל למפל.

זינגר נעצר בדצמבר 2014 בחשד לעבירות של מרמה והפרת אמונים, קבלת שוחד, קבלת דבר במרמה, תיווך בשוחד, שוחד בחירות, עבירות לפי החוק לאיסור הלבנת הון, עבירה של חוק מימון בחירות, העלמת מס ועבירות לפי חוק מס ערך מוסף. לפי חשד המשטרה, בטרם הבחירות, הבטיח החשוד שורה של תפקידים מרכזיים בעיריית רמת גן, וזאת בתמורה לתמיכה רחבה בטרם הבחירות.

עוד כתבות בנושא:
דודי כהן יפסיק לכהן כראש מנהלת הרכבת הקלה בר"ג - כי לא נערך מכרז
השחיתות ברמת גן: ראש העיר ישראל זינגר בין החשודים

ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר בבית משפט השלום בראשון לציון, ינואר 2015. ניב אהרונסון
במשטרה בטוחים כי יש מספיק ראיות על מנת להעמידו לדין. זינגר/ניב אהרונסון

האינדיקציות לחשדות הפליליים התקבלו לפני כשנה. במשטרה קיבלו אז מידע מודיעיני שלפיו בעיריית רמת גן מקדמים אנשים שאינם עובדי עירייה למשרות בתוך העירייה, בין אם למשרות זוטרות או למשרות פרילאנס מזדמנות, וזאת בניגוד לנוהל התקין ובמה שנראה כמו שוחד בחירות.

לפי החשד, חלק מהמשרות ניתנו באמצעות מכרז תפור וחלקן באמצעות מינויי אמון שניתנו על ידי אנשי העירייה. בכמה מאותן עבודות זכה משרד הפרסום "דה בריף", שבראשו עומד נמרוד ניר. המשרד פעל לקדם את העירייה באופן בלתי חוקי, מה שגרם לבחירה של חלק מהמועמדים בבחירות המקומיות בשנה שעברה. ניר ניסה גם להיבחר לעירייה, אך זה לא עלה בידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully