וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור מדהים: הכלב עם שני האפים - שבזכותם ניצל ממוות

16.3.2016 / 11:01

לכלב הרועים האוסטרלי החמוד, טובי, יש שני אפים שמלבד חיזוק חוש הריח שלו - גם הצילו אותו ממוות והעניקו לו בית חם אצל חובב החיות החריגות, טוד ריי. רואים, לפעמים טוב להיות חריג

צילום מסך

טוד ריי, בעליו של הפריק-שואו בווניס ביץ', לוס אנג'לס, מחזיק בשיא גינס על האוסף הגדול ביותר של בעלי חיים עם שני ראשים ובכלל - בחווה הענקית שלו תוכלו למצוא את החיות החריגות ביותר בעולם - כמו פינקי, הצ'יוואווה עם שני הרגליים ורוקי, הדוברמן-פינצ'ר הזעיר עם 5 הרגליים. לאוסף המיוחד שלו התווסף לאחרונה הכלב טובי, כלב רועים אוסטרלי בן שנתיים - לו יש שני אפים (שוק!). בעוד לריי יש חיות רבות עם גפיים וראשים כפולים - טובי הוא חיית המחמד הראשונה של ריי שיש לה שני אפים.

טובי ניצל ממוות לפני שנה, לאחר שננטש ע"י בעליו הקודמים בפרזנו, קליפורניה. "הוא נמצא ע"י לוכד כלבים והועבר לכלבייה", סיפר ריי ל'הפינגטון פוסט', "שמעתי שהוא הגיע לשם ויצרתי איתם קשר. הם אמרו לי שהם עומדים להרדים אותו". למרבה המזל, ריי הורשה לאמץ את טובי ולהעניק לו בית חם ואוהב.

כלב עם שני אפים. וניס ביץ', פריק שואו, צילום מסך
כלב עם שני אפים/צילום מסך, וניס ביץ', פריק שואו

על אף שחיות יוצאות דופן הן המומחיות שלו, ריי היה מודאג ששני האפים של טובי יכולים ליצור אצלו בעיות נשימה, אולם וטרינר שבחן היטב את טובי טען שהוא בריא לחלוטין. מעבר לכך, ריי גם חושד שלטובי יש חוש ריח מחודד במיוחד שמעניק לו יתרון על פני כלבים אחרים. "הוא יכול להריח הכל. אני יכול לזרוק כדור בלי שאף אחד לא יראה אותו וטובי עדיין ימצא אותו", הוא הוסיף, "אני קורא לו בשם טובי-ואן קנובי (על שם דמות מ'מלחמת הכוכבים') וגם בשם טובי טו-נואז (2 אפים). זה נשמע כמו שם של גנגסטר (צוחק)".

עוד באותו נושא

כלב אמיתי vs הכלב הרובוטי של גוגל - מי ניצח? צפו

לכתבה המלאה
כלב עם שני אפים. וניס ביץ', פריק שואו, צילום מסך
הכלב שמריח הכל?/צילום מסך, וניס ביץ', פריק שואו

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully