וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מירב בן ארי על תמיכתה בבוכריס: "היושרה האישית חייבה אותי לכך"

דב גיל-הר

6.3.2016 / 17:41

בעקבות הפוסט האוהד שלה כלפי התא"ל שחשוד בביצוע מעשי אונס, מעשים מגונים ומעשה סדום בחיילת ששירתה תחתיו, אמרה חברת הכנסת בריאיון לאולפן וואלה! NEWS: "כתבתי את הדברים ברגשות מעורבים. הפריע לי משפט השדה שנערך לו"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: ניר חן

לאחר שכתבה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט אוהד אודות תת-אלוף אופק בוכריס, הקצין הבכיר שחשוד כי ביצע מעשי אונס ומעשים מגונים בחיילת שהייתה תחת פיקודו, התראיינה חברת הכנסת מירב בן ארי (כולנו) לוואלה! NEWS היום (ראשון) וסיפרה מה עמד מאחורי דבריה. "מה שלי הכי הפריע זה משפט השדה שנערך לאופק", אמרה. "היושרה האישית שלי חייבה אותי לומר עליו כמה דברים".

"זו תדהמה", סיפרה בן ארי. "לא מדובר על אדם נחמד אלא על פער קיצוני בין מה שמתואר בפרשה לבין ההתנהלות היומיומית שלו", הדגישה. "כתבתי את הפוסט ברגשות מעורבים, זה לא היה פשוט. אני יודעת כמה אומץ נדרש כדי להגיש תלונה. אבל היה לי חשוב לומר את דבריי על אופק ולבקש שיחכו עד שהמשפט יכריע, לפני שתתלו אדם בכיכר העיר".

לקריאה נוספת:
צעירה טוענת: "בוכריס אמר לי - 'את יפה, בואי תהיי המזכירה שלי'"
"מוכן לפוליגרף נוסף": תא"ל בוכריס בתיעוד ראשון מאז נחשפה הפרשה
חיילת נוספת העידה כי בוכריס הטריד אותה; "הוא מצפה לעימות מולן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני חושבת שהציבור מאוד עצוב וחלוק בדעתו". הפוסט שכתבה ח"כ בן ארי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי בן ארי, התגובות לפוסט שכתבה לא היו קשות, אלא להפך. "התגובות היו דווקא טובות ואוהדות. דברו על האומץ שכרוך בכתיבת פוסט כזה", אמרה. "האמת היא שבמקרה הזה רוב התגובות היו בעד אופק. זאת פעם ראשונה ששמעתי על כל כך הרבה נשים שכתבו על אופק עצמו, על התפקיד שלו ועל היחסים אתן שאף פעם לא הגיעו לרמה שהמתלוננת ציינה. אני חושבת שהציבור מאוד עצוב וחלוק בדעתו".

בפוסט שכתבה, סיפרה חברת הכנסת על ההיכרות האישית שלה עם החשוד, שאיתו שירתה בחטיבת גולני. בן ארי, החברה בוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת, כתבה כי היא מקווה שבוכריס "יימצא חף מפשע מפרשייה זו". לדבריה, "יכול להיות שארגוני נשים שונים גם יתקפו אותי על ההגנה עליו, אבל חשבתי על כך בכל סוף השבוע ולא יכולתי שלא לומר את דעתי האישית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אופק בוכריס, מצפה נטופה. 3 במרץ 2016. אדריאן הרבשטיין
חשוד בחמישה מעשי אונס, מעשים מגונים ומעשה סדום בחיילת שהייתה תחת פיקודו. בוכריס/אדריאן הרבשטיין

דבריה של בן ארי מגיעים על רקע העמקת החקירה בעניינו של בוכריס. חוקרי מצ"ח, בראשות קצין בדרגת סא"ל שמונה לעמוד בראש תיק החקירה, ירחיבו את מעגל מוסרי העדויות בפרשה שטלטלה בימים האחרונים את צה"ל והביכה את המטה הכללי. החוקרים יאספו עדויות מחיילים ומקצינים ששירתו לפני חמש שנים יחד עם בוכריס ועם חיילותיו לשעבר, בניסיון לחשוף פרטים נוספים על שאירע בלשכתו באותה תקופה. בנוסף לכך, שוקלים במצ"ח לערוך בשבוע הקרוב עימות בין תא"ל בוכריס לשתי החיילות שהתלוננו נגדו.

בוכריס חשוד בחמישה מעשי אונס, מעשים מגונים ומעשה סדום בחיילת שהייתה תחת פיקודו לפני חמש שנים. חיילת נוספת התלוננה שהוא הטריד אותה מינית. גורמי צבא הדגישו כי חוקרי מצ"ח פועלים באינטנסיביות לגלות את האמת מאחורי הטענות הקשות שהועלו נגד הקצין הבכיר על ידי חיילות ועל ידי אביה של אחת מהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully