וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ בן ארי תומכת בבוכריס: "נהג בכבוד בנשים, לא מגיע לו משפט שדה"

6.3.2016 / 10:51

חברת הכנסת מכולנו פרסמה הודעת תמיכה בתת-אלוף אופק בוכריס, החשוד בין היתר בחמישה מעשי אונס, עמו שרתה בצה"ל. "אדם שקט, צנוע, כמעט ניתן לקרוא לו סגפן, חכו עם מסע ההלוויה", כתבה בפייסבוק

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: גדי וינסטוק

חיזוק מהכנסת: ח"כ מירב בן ארי (כולנו) מביעה תמיכה בתת-אלוף אופק בוכריס, החשוד בחמש עבירות של אונס, מעשי סדום ומעשים מגונים. "אני מכירה את אופק בוכריס. הכרתי אותו במשך תקופה כאשר הייתי קצינת החינוך של חטיבת גולני, אופק היה סמג"ד", פתחה אתמול (שבת) את פוסט התמיכה בחשבון הפייסבוק שלה. בהמשך תיארה אותו כ"אדם שקט, צנוע, כמעט ניתן לקרוא לו סגפן".

ח"כ בן ארי סיפרה על ההתרשמות האישית שלה מהקצין הבכיר מתקופת שירותה הצבאי. "כשהוא דיבר איתי הוא תמיד נהג לקרוא לי 'קצינת חינוך' ואף פעם לא בשמי הפרטי", כתבה. בן ארי, החברה בוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת, הוסיפה בשבחו: "אופק היה מפקד שראה בחינוך חייליו ערך עליון, מפקד שהתנהג תמיד בכבוד ובצניעות כלפי נשים, כך שלא מפתיע אותי שנשים רבות שעבדו עמו במהלך שירותם הצבאי קמו להגנתו השבוע" בהמשך כתבה: "האמת שלא זכור לי בעבר אירוע כזה שבו נשים מגינות על אדם אשר ישנם חשדות של אונס כנגדו".

היא כתבה כי היא מקווה שבוכריס "ימצא חף מפשע מפרשייה זו". לדבריה, "יכול להיות שארגוני נשים שונים גם יתקפו אותי על ההגנה עליו, אבל חשבתי על כך בכל הסופ"ש ולא יכולתי שלא לומר את דעתי האישית על אופק". את הפוסט חתמה במלים: "חכו שנייה עם מסע הלוויה. מגיע לכולנו משפט ציבורי שפוי והוגן ולא משפט שדה. גם לאופק אך גם למתלוננת עצמה".

לקריאה נוספת:
צעירה טוענת: "בוכריס אמר לי - 'את יפה, בואי תהיי המזכירה שלי'"
"מוכן לפוליגרף נוסף": תא"ל בוכריס בתיעוד ראשון מאז נחשפה הפרשה
חיילת נוספת העידה כי בוכריס הטריד אותה; "הוא מצפה לעימות מולן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא זכור לי מקרה שבו נשים הגנו על אדם החשוד באונס". בן ארי/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבריה של בוכריס מגיעים על רקע העמקת החקירה בעניינו של בוכריס. חוקרי מצ"ח, בראשות קצין בדרגת סא"ל שמונה לעמוד בראש תיק החקירה, ירחיבו את מעגל מוסרי העדויות בפרשה שטלטלה בימים האחרונים את צה"ל והביכה את המטה הכללי. החוקרים יאספו עדויות מחיילים ומקצינים ששירתו לפני חמש שנים יחד עם בוכריס ועם חיילותיו לשעבר, בניסיון לאסוף עוד פרטים על שאירע בלשכתו באותה תקופה. בנוסף לכך, שוקלים במצ"ח לערוך בשבוע הקרוב עימות בין תא"ל בוכריס לשתי החיילות שהתלוננו נגדו.

ככל הנראה, יתקיימו גם בדיקות פוליגרף נוספות מטעם המשטרה הצבאית. החיילות הביעו הסכמה עקרונית לבדיקה ולסייע ככל שיידרש לחוקרים כדי לתמוך בגרסתן.

בוכריס חשוד בחמישה מעשי אונס, מעשים מגונים ומעשה סדום בחיילת שהייתה תחת פיקודו לפני חמש שנים. חיילת נוספת התלוננה שהוא הטריד אותה מינית. גורמי צבא הדגישו כי חוקרי מצ"ח פועלים באינטנסיביות לגלות את האמת מאחורי הטענות הקשות שהועלו נגד הקצין הבכיר על ידי חיילות ועל ידי אביה של אחת מהן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
תא"ל אופק בוכריס. זיו קורן, ישראל היום, מערכת וואלה! NEWS
"ראה בחינוך חייליו ערך עליון". בוכריס/מערכת וואלה! NEWS, זיו קורן, ישראל היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully