וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוכן לפוליגרף נוסף": תא"ל בוכריס בתיעוד ראשון מאז נחשפה הפרשה

3.3.2016 / 8:26

התא"ל שנחשד באונס והטרדה מינית של חיילות תועד על ידי צלם וואלה! NEWS מחוץ לביתו, וסירב להגיב לחשדות נגדו. לחוקריו אמר כי הוא מוכן לעבור בדיקה נוסף לאימות גרסתו. אם חקירתו תתארך, במטכ"ל יידרשו לדון במינוי חדש לתפקיד רח"ט מבצעים

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: גדי וינסטוק

תת-אלוף אופק בוכריס ממשיך גם הבוקר (חמישי) לדבוק בגרסתו בפני חוקרי מצ"ח וחבריו הקרובים, בטענה כי תלונות החיילות נגדו על אונס והטרדה מינית הן "עלילה מהיסוד". צלם וואלה! NEWS תיעד את בוכריס לראשונה מאז התפוצצה הפרשה, כאשר בוכריס ללא מדים ומסרב להתייחס לחשדות נגדו.

עוד בנושא
חיילת נוספת העידה כי בוכריס הטריד אותה; "הוא מצפה לעימות מולן"
חיילות ששירתו תחת בוכריס מגנות עליו: "לא היה מוכן אפילו שנכין לו קפה"
המתלוננת נגד תא"ל בוכריס בחקירתה: "עוד חיילת הייתה ביחסים איתו"

אופק בוכריס, מצפה נטופה. 3 במרץ 2016. אדריאן הרבשטיין
מוכן לבדיקת פוליגרף נוספת. בוכריס מחוץ לביתו, הבוקר/אדריאן הרבשטיין

כעת החקירה במצ"ח, בראשות קצין בדרגת סא"ל, נמצאת במאמץ אינטנסיבי לאמת את גרסאות שני הצדדים, לרבות גביית עדויות נוספות שבסופן יוחלט על פעולות נוספות בחקירה. בוכריס מצדו הגיש שתי בדיקות פוליגרף מטעמו, ואמר לחוקרים כי הוא מוכן לעבור בדיקה נוספת אם יידרש לכך.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אופק בוכריס, מצפה נטופה. 3 במרץ 2016. אדריאן הרבשטיין
בוכריס הבוקר מחוץ לביתו/אדריאן הרבשטיין

תא"ל בוכריס הושעה מתפקידו לשבועיים על ידי סגן הרמטכ"ל, אלוף יאיר גולן. במהלך פרק הזמן הזה, מעריכים במטה הכללי, תתגבש עמדה ברורה של מצ"ח שתועבר לפרקליטות הצבאית. עם זאת, לא מן הנמנע שחקירת מצ"ח תתארך ויידרשו במטה הכללי לדון במחליף לבוכריס בתפקיד שאליו אמור היה להיכנס השבוע, ראש חטיבת המבצעים באגף המבצעים במטה הכללי.

אתמול: מתלוננת נוספת נגד בוכריס

אישה נוספת ששירתה תחת בוכריס, שחשוד באונס אחת מפקודותיו בחמישה מקרים שונים, העידה אמש במצ"ח כי ביצע בה עבירת מין. האישה, ששירתה תחת תא"ל בוכריס לפני כמה שנים, זומנה לחקירה לאחר שהמתלוננת הראשונה סיפרה בעדותה כי ידעה על חיילת נוספת שעמדה עמו בקשר. בוכריס נחקר אתמול בפעם השנייה במצ"ח, במשך כחמש שעות.

מוקדם יותר אמר לוואלה! NEWS גורם המעורה בפרטי החקירה כי המתלוננת סיפרה כי חיילת נוספת הייתה בקשר עם בוכריס, לשעבר מפקד חטיבת גולני. כעת, צפויה מצ"ח לבדוק את טיב היחסים ביניהם, בין היתר באמצעות מסרונים, תכתובות מיילים ועוד.

אופק בוכריס, מצפה נטופה. 3 במרץ 2016. אדריאן הרבשטיין
"החברים בטוחים בחפותו". בוכריס מחוץ לביתו, הבוקר/אדריאן הרבשטיין

חברו של בוכריס, יוסי דרמר, אמר לוואלה! NEWS בפתח ביתו כי מדובר בעלילת שווא. "אנחנו מכירים את אופק יותר טוב מכל אחד אחר, אין לנו ספק שמדובר בעלילה מרושעת שנרקמה על ידי שתי החיילות האלו ולא ברור למה", אמר. "אנחנו, החברים, בטוחים בחפותו ומאמינים שתוך כמה ימים האמת תצא לאור וחפותו תוכח. אופק זוכה לתמיכה מלאה מבני משפחתו ובמיוחד מאשתו נעמה שתומכת בו במלוא כוחה, אופק מחכה בכליון עיניים לעימות מול המתלוננות ובטוח שלאחריו צדקתו תצא. הוא עבר שעות רבות של חקירה והחוקרים התייחסו אליו בכבוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא מאמינים למילה". תוצאות בדיקת הפוליגרף הפרטית שעבר בוכריס ביוזמתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully