וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילת נוספת העידה כי בוכריס הטריד אותה; "הוא מצפה לעימות מולן"

אמיר בוחבוט ושלומי גבאי

3.3.2016 / 0:35

אישה נוספת זומנה להעיד במצ"ח נגד הקצין הבכיר שהושעה בשל חשד לאונס פקודה, בטענה כי הטריד אותה כשהייתה תחת פיקודו לפני כמה שנים. הפרסום על אודות חיילת נוספת שהייתה עמו בקשר מיני עלה לראשונה בוואלה! NEWS. מקורבו: "עלילה מרושעת שנרקמה על ידי שתי החיילות"

צילום: באדיבות ערוץ 1

אישה נוספת ששירתה תחת תת-אלוף אופק בוכריס, שהושעה שלשום בעקבות חשד לאונס אחת מפקודותיו בחמישה מקרים שונים, העידה במשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) אמש (רביעי) כי ביצע בה עבירת מין. האישה, ששירתה תחת תא"ל בוכריס לפני כמה שנים, זומנה לחקירה לאחר שהמתלוננת הראשונה סיפרה בעדותה כי ידעה על חיילת נוספת שעמדה עמו בקשר. בוכריס נחקר אתמול בפעם השנייה במצ"ח, במשך כחמש שעות.

מוקדם יותר אמר לוואלה! NEWS גורם המעורה בפרטי החקירה כי המתלוננת סיפרה כי חיילת נוספת הייתה בקשר עם בוכריס, לשעבר מפקד חטיבת גולני. כעת, צפויה מצ"ח לבדוק את טיב היחסים ביניהם, בין היתר באמצעות מסרונים, תכתובות מיילים ועוד.

חברו של בוכריס, יוסי דרמר, אמר בפתח ביתו כי מדובר בעלילת שווא. "אנחנו מכירים את אופק יותר טוב מכל אחד אחר, אין לנו ספק שמדובר בעלילה מרושעת שנרקמה על ידי שתי החיילות האלו ולא ברור למה", אמר. "אנחנו, החברים, בטוחים בחפותו ומאמינים שתוך כמה ימים האמת תצא לאור וחפותו תוכח. אופק זוכה לתמיכה מלאה מבני משפחתו ובמיוחד מאשתו נעמה שתומכת בו במלוא כוחה, אופק מחכה בכליון עיניים לעימות מול המתלוננות ובטוח שלאחריו צדקתו תצא. הוא עבר שעות רבות של חקירה והחוקרים התייחסו אליו בכבוד".

תא"ל אופק בוכריס. זיו קורן, ישראל היום, מערכת וואלה! NEWS
מתלוננת שנייה. בוכריס/מערכת וואלה! NEWS, זיו קורן, ישראל היום

מוקדם יותר אתמול טען אביה של המתלוננת נגד בוכריס כי "המערכת כאן כשלה באמצעות מפקד שסרח וניצל את מעמדו בעבירות מין ואונס". האב הוסיף במהלך מסיבת עיתונאים בחיפה כי "אנו גידלנו את הילדים שלנו לחינוך ערכי ותרומה למדינה. כולנו שירתנו בצבא ויודעים לשאוף למצוינות, כולל אני וחטיבת גולני. הבת שלי הגיעה לתפקיד גבוה מאוד בחטיבה והייתה מאוד מוערכת. אנחנו מאוד מופתעים, וכמובן תומכים בגרסתה של בתנו, שהמשיכה בחיים וגם בטיפול עקב הנזק הרב שנגרם לה. שלחנו ילדה מאושרת ושמחה, ולאחר שהתוודענו לסיפור, התגלה לנו הפצע הגדול שהיא סוחבת".

בוכריס, ששימש עד לאחרונה כמפקד המכללה הבין-זרועית לפיקוד ומטה (פו"מ), היה אמור להיכנס לתפקידו כראש חטיבת המבצעים בימים הקרובים. ואולם, סגן הרמטכ"ל, אלוף יאיר גולן, השעה אותו לשבועיים בשל החשדות, ולפיכך המועד יידחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

עורכת הדין אביטל בן-נון, פרקליטתה של המתלוננת, דחתה על הסף את הכחשותיו של בוכריס. "לא היה פה רומן, אלא ניצול מיני. שייקום וייקח אחריות על מעשיו", אמרה בריאיון באולפן וואלה! NEWS.

לדברי עורכת הדין של המתלוננת, מרשתה עוברת מסע השמצות. "אני מניחה שבתוך כמה ימים התמונה תתבהר והיא לא תהיה נעימה לתא"ל בוכריס. דיברתי עם המתלוננת אתמול בלילה והופתענו שהחקירה הודלפה לתקשורת – רצינו שהיא תמשיך להתנהל במרחב הסטרילי. היא אמרה לי: 'אין לי סיבה להעליל עליו, עברתי גיהינום'".

(עדכון ראשון: 19:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully