וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובי ההרוגה בכביש 6 התפרצו על הנהג החשוד: "נרדוף אותך כל חייך"

קרוביה של הילה נחמן מיכלי, שנהרגה בתאונת פגע וברח, תקפו את החשוד בדיון בהארכת מעצרו. "איך ילדיה יגדלו בלי אימא? הפקרת אותה", קראו. בחקירה עלה כי יצא לצלם את רכבו לצורכי ביטוח, וכשראה את הנפגעים - נמלט. מעצרו הוארך ב-4 ימים

צילום: מאצ'י הוף, יותם רונן; עריכה: שניר דבוש

בסביבתה של הילה נחמן מיכלי, שנהרגה אמש (שלישי) בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 6, עדיין המומים מנסיבות מותה. נחמן מיכלי, תושבת קריית טבעון, הותירה אחריה בעל, ילד בן ארבע ותאומים בני ארבעה חודשים. בני משפחתה הגיעו לבית משפט השלום בפתח תקווה, לשם הגיע יוסי כהן, הנהג שפגע בה והסגיר את עצמו, לדיון בהארכת מעצרו. גיסתה, מורן לוי, אמרה בבכי: "איך הוא עשה דבר כזה? איך הוא נהג במהירות? הוא לא ראה אותה? יש לה ילדים קטנים, איך הם יגדלו בלי אימא?". חמישה לוחמי יחידת "נחשון" של שב"ס ושישה מאבטחי בית המשפט שמרו על כהן מחשש שבני המשפחה יפגעו בו פיזית. מעצרו הוארך בארבעה ימים.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של הנהג שפגע בנחמן מיכלי בשמונה ימים. בבקשת המעצר, מיוחסות לנהג עבירות של הריגה, הפקרה, שיבוש מהלכי חקירה, נהיגה בקלות ראש ואי-הגשת עזרה לנפגע. במשטרה טוענים כי כהן, בעלים של סוכנויות רכב באזור המרכז, יצא מרכבו לאחר התאונה, ראה כי פגע באדם אחר, נכנס בחזרה למכוניתו וברח. לטענת סנגורו, הוא ירד מרכבו לצלם את הנזק שהוסב למכונית בתאונה לצרכי הביטוח, ולא ראה כי פגע באדם אחר.

במהלך הדיון אמר אחד מבני המשפחה של ההרוגה לחשוד: "אתה יכול להתחבא, אבל נרדוף אותך כל ימי חייך. אתה הרגת אימא לשלושה ילדים קטנים, הפקרת אותה". בתגובה השיב החשוד: "לא הפקרתי".

עוד בוואלה! NEWS:
תושב עלי שהותקף בביתו בידי מחבלים: "הם הגיעו כמעט עד חדר הילדים"
70 שנה אחרי: אסיר מלחמה יקבל פיצויים על חשיפתו לפצצת האטום
השרב מגיע לשיא: חם ויבש מהרגיל בכל הארץ; בלילה - הגשם חוזר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הרגת אימא לשלושה ילדים". קרובי ההרוגה בדיון בהארכת מעצר, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחמן מיכלי ובעלה, שמעון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני המשפחה תקפו בבית המשפט גם את צוות ההגנה של הנהג החשוד בדריסתה. אחת מבנות המשפחה צעקה לעברו: "איך הוא אומר שהיא ירדה לכביש? בגלל זה צריך לדרוס ולהפקיר אותה?". בת משפחה אחרת החזיקה את תמונת שלושת הילדים שהיו עדים לתאונה שבה נדרסה אמם למוות תוך שפנתה לסנגוריו של הנהג. "תביטו בתמונות של הילדים - הם יגדלו בלי אימא. אתם מגינים על האיש שהרג את האימא שלהם והפקיר אותה", אמרה.

סנגורו של החשוד, עורך הדין אילון אורון, הדגיש כי מרשו הוא שהסגיר את עצמו. החוקר השיב לו כי הוא עשה זאת שלוש שעות לאחר התאונה.

חבר משפחה: "אם היו עוזרים לה, אולי התוצאה הייתה שונה"

הלווייתה של נחמן מיכלי תתקיים ב-15:30 בבית העלמין בקריית טבעון. "אם נהגים היו עוצרים בצד הדרך להגיש עזרה, אולי התוצאה הייתה שונה, אתם יכולים לתאר מה עובר על המשפחה", סיפר אורי רז, חבר המשפחה.

רז סיפר כי הילה הייתה אמורה לשוב היום לעבודתה כגננת לאחר חופשת לידה. "הכרתי את הילה 25 שנים, היא הייתה אישה מדהימה וגידלה אותי. היא הצטיינה בכל, אימנה ילדים בכדור-מים והייתה שחקנית נבחרת. היא הייתה אימא למופת, תמיד השיגה מה שרצתה וסיימה לימודים בראיית חשבון", אמר.

"אתמול בערב היא, אימה וילדיה ביקרו אצל אחותה. הם שבו הביתה, ועל כביש 6 מישהו חתך אותם", הוסיף. "האוטו הסתובב ופגע במעקה ההפרדה. עוד מכונית או שתיים נפגעו. הילה יצאה מהרכב והוציאה את הילדים, יצא ממנו עשן והיא ניסתה להוציא את אמה". לדבריו, גם הנהג הפוגע וגם נהגים נוספים לא סייעו להילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התאונה בכביש 6, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמה ושניים מילדיה של נחמן מיכלי נפצעו באורח קל בתאונה, שהתרחשה בסמוך למחלף חורשים. לאחר ניסיונות החייאה, קבע צוות מד"א את מותה במקום. נהג הרכב שפגע בה נמלט תחילה מהזירה והמשטרה ניהלה אחריו מצוד ובחנה את כל המצלמות שתיעדו את הפעילות בכביש 6. לבסוף, הנהג, תושב חדרה בן 61, הסגיר את עצמו למשטרה. הוא מכחיש את המיוחס לו וטען בחקירתו כי היה מעורב בתאונה, אך לא פגע באישה.

עם זאת, במשטרה לא מקבלים את גרסתו וטוענים כי על רכבו נמצאו סימני פגיעה וקיימים ממצאים נוספים שקושרים אותו לתאונה הקטלנית. "הגרסה שלו אינה מתיישבת עם הממצאים שאספנו. אנו נוטים להאמין שהוא משקר. לכן החלטנו לבקש את מעצרו בבית המשפט", אמר גורם באגף התנועה.

(עדכון ראשון: 12:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully