וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת יגאל עמיר הוצגה בגן ילדים בגבעתיים - הגננת תטופל משמעתית

1.3.2016 / 11:54

הורים התלוננו למשרד החינוך על התמונה שהופיעה בעבודת גזירי עיתון של אחד הילדים ונתלתה על הקיר. המשרד הגדיר את האירוע חמור והורה לפתוח בהליך משמעתי נגד הגננת. עיריית גבעתיים: "העבודה הוסרה מיידית מהקיר". דיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

משרד החינוך פתח היום (שלישי) בהליך משמעתי נגד גננת מגבעתיים שתלתה על קיר הגן תמונה של יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין. התלונה נגד הגננת התקבלה שלשום בעירייה.

האירוע התרחש לפני כמה ימים כאשר ילדי הגן הכינו יצירות מגזרי עיתונים. אחד הילדים גזר את תמונתו של יגאל עמיר ושילב אותה בעבודה שלו. הגננת, מסיבה שאינה ברורה החליטה לתלות את היצירה על קיר הגן, לתדהמתם של ההורים שהגיעו לאסוף את ילדיהם. ההורים טענו כי לילדים לא ניתן הסבר על אודות התמונה והמצולם בה.


עוד בוואלה! NEWS:
תת-אלוף בצה"ל הושעה מתפקידו בשל תלונה על הטרדה מינית
משפחתו של יוסף סלמסה תפגין בי-ם: "הגזענות בוערת במדינה הזאת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שנתלתה בגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאמור, תלונות נגד הגננת הגיעו לעירייה ולמשרד החינוך. גורמים בעירייה הגדירו את המקרה "אירוע חמור" ומשרד החינוך החליט לפתוח בהליך משמעתי נגד הגננת. מעיריית גבעתיים נמסר כי "מרגע שהאם המתלוננת העבירה אלינו את התמונה, העבודה הוסרה מיידית מהקיר והנושא עבר לטיפול משמעתי חמור של משרד החינוך, מעסיקה הרשמי של הגננת".

ממשרד החינוך נמסר: "מדובר בגננת מחליפה, התמונה המדוברת הוסרה מיידית ונסיבות המקרה נמצאות בבירור. כמו כן, הנהלת המחוז זימנה את הגננת לשימוע דחוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully