וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה?! דייג העלה בחכתו דג מוזר עם רגליים והסעיר את הרשת

28.2.2016 / 13:05

תיעוד מפתיע של דג עם רגליים עשה את דרכו לרשת בסוף השבוע - וגרף אחריו מאות תגובות של צופים נדהמים שתהו מהו פשר הדג המוזר ומה הסיכוי שהסרטון הזה בכלל מזויף

צילום מסך

בשבוע שעבר נמצאה באוסטרליה "מפלצת ימית" מוזרה - שהתגלתה בסוף כמין מוזר של צלופח - והנה מגיע לו השבוע דג חדש ומפלצתי לא פחות, שספק אם היינו שמחים להיתקל בו ברביצה על החוף.

דייגים מבולבלים העלו בחכתם דג מוזר עם רגליים ששחה בנהר בתאילנד. הם תיעדו את היצור מתפתל לו בחכה ופרסמו את הסרטון ב-LiveLeak, שם הוא קיבל המון תשומת לב מצופים שתהו מה מקור הדג. בין הדעות הרווחות, היו כמה שפיקפקו באמינות הסרטון, כמה שטענו שמדובר בפגם גנטי, וכמה שהימרו שמדובר בסוג של דג עטלף. אלו שהלכו על האופציה השלישית, ככל הנראה צדקו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דג עם רגליים שאינו מצטיין בשחייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראשו השטוח, זנבו הארוך וזוג רגליו הייחודיות מעידות כנראה שמדובר בדג עטלף - דג שנמצא בדרך כלל במים חמים ונעזר ברגליו וסנפיריו כדי לזחול על קרקעית הים. דגי העטלף אינם מצטיינים בשחייה, הם מגיעים בדרך כלל לאורך של 36 ס"מ (לכל היותר) וכשהם מרגישים מאוימים, הם נוטים להסתתר בתוך החול. רובם חיים במים עמוקים, אולם ניתן למצוא אותם לעיתים גם במים רדודים.

עוד באותו נושא

נפתרה תעלומת זהותה של המפלצת הימית המסתורית

לכתבה המלאה
דג עם רגליים נמצא בתאילנד ועורר סערה ברשת. צילום מסך
מגיע לאורך של 36 ס"מ. דג עטלף נדיר נתפס בתאילנד/צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully