וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר ל"פריצל השבדי" שסימם, חטף והכין עבור אישה "חוזה מין"

10 שנות מאסר נגזרו על מרטין פיטר טרנבורג לאחר שחטף אישה וכלא אותה בבונקר אטום שבנה במיוחד. הוא נעצר לאחר שישה ימים, ובמחשבו האישי נמצא מסמך שקובע אילו מעשים יקצרו או יאריכו את משך החזקתה

חפצים שנמצאו בדירתו של רופא שבדי שחטף ואנס אישה, ינואר 2016. משטרת שבדיה, אתר רשמי
התחזה לאמריקני והביא שמפניה. שאריות התותים עם סם האונס/אתר רשמי, משטרת שבדיה

בית המשפט בשטוקהולם גזר היום (שלישי) עשר שנות מאסר על מרטין פיטר טרנבורג, רופא שבדי שהורשע בחטיפת אישה ובהחזקתה בבונקר ממוגן ואטום למשך שישה ימים. טרנבורג הודה בחטיפתה, אולם זוכה מאישום של אונס. על פי כתב האישום שהוגש נגדו, הוא חטף את האישה בחודש ספטמבר האחרון, לאחר שקבע עמה פגישה רומנטית, במטרה להחזיק בה במשך תקופה ארוכה במבנה שתכנן במיוחד סמוך לביתו שבדרום המדינה.

הרופא הציג את עצמו כאמריקני, והגיע לביתה של האישה "לאסוף אותה לדייט" כשהוא נושא מתנות, בקבוק שמפניה ותותים, שעליהם הוזלף סם אונס. לאחר שאכלה את התותים והתעלפה, הוא העביר אותה לבונקר ממוגן, כשהוא עוטה על פניו מסיכה למטרת הסוואה. במשך כמעט שבוע, הוא התעלל בה בבונקר שנבנה עם קירות עבים במיוחד, וכלל חדר שינה, שירותים ומטבח. עוד נחשף בכתב האישום כי בכל פעם שיצאה מהבונקר על מנת להתקלח, טרנבורג היה אוזק אותה על מנת שלא תימלט.

עוד בוואלה! NEWS:
מועמד רפובליקני לנשיאות: "נשים עזבו את המטבח" כדי להצביע לי
הסעודים מאסו במשחק הכפול של לבנון - והותירו אותה לחיזבאללה
מצרים: בשל טעות בשם - ילד בן 4 הורשע ברצח ונשלח למאסר עולם

חפצים שנמצאו בדירתו של רופא שבדי שחטף ואנס אישה, ינואר 2016. משטרת שבדיה, אתר רשמי
דרש מבת הערובה לנשק אותו במהלך יחסי מין. המסכות שנמצאו בביתו של טנבורג/אתר רשמי, משטרת שבדיה

הרופא הרכיב עבורה "חוזה מין", שבו צוינו מעשים שיפחיתו את משך הזמן שבו יכריח אותה להישאר בבונקר, ומעשים נוספים, כמו ניסיונות בריחה, יוסיפו לכאורה לזמן שבו יחזיק בה. המסמך, שנמצא על מחשבו האישי, דרש מבת הערובה לבצע מעשים מסוימים, כמו לנשק אותו במהלך יחסי מין או להסיר את שיער גופה.

אלא ששישה ימים לאחר חטיפתה, השיב טנבורג את האישה לביתה על מנת לאסוף את חפציה. בשלב זה הוא גילה כי קרוביה הכריזו עליה כנעדרת, והוא הכריח אותה להגיע לתחנת המשטרה ולדווח כי היא בסדר. עם זאת, השוטרים הבחינו בדבר מה שאינו כשורה, ובעקבות העדות שנגבתה ממנו באופן אישי, הרופא נעצר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
חפצים שנמצאו בדירתו של רופא שבדי שחטף ואנס אישה, ינואר 2016. משטרת שבדיה, אתר רשמי
"תכנן את החטיפה במשך כמה שנים". הבונקר שבו הוחזקה האישה/אתר רשמי, משטרת שבדיה

טרנבורג, שזכה לכינוי "פריצל השבדי", בשל הדמיון הרב למקרה של יוזף פריצל האוסטרי שהחזיק את בתו במרתף במשך 24 שנים, בנה במשך חמש שנים את הבונקר שבו התכוון להחזיק את האישה ושטחו 60 מטרים רבועים. בכתב האישום המקורי נטען כי הוא אנס את האישה בדירתה, לפני שהסיע אותה כשהיא מסוממת לביתו שבכריסטיאנסטד בדרום שבדיה – מרחק של כ-560 קילומטרים. עם זאת, סעיף זה הוסר מכתב האישום הסופי והתביעה צפויה לערער על כך.

התובע הכללי של שבדיה פיטר קלאסון מסר עם הגשת כתב האישום כי "אנו מעריכים כי הוא התכוון להחזיק באישה במשך כמה שנים. הוא תכנן את החטיפה במשך כמה שנים, ותכנן את הבונקר עבור קורבן אחד או יותר". במקביל, בית המשפט הורה לטרנבורג לשלם לאישה פיצויים בסך 180 אלף כתר שבדי (כ-83 אלף שקלים).

חפצים שנמצאו בדירתו של רופא שבדי שחטף ואנס אישה, ינואר 2016. משטרת שבדיה, אתר רשמי
חפצים שנמצאו בדירתו של רופא שבדי שחטף ואנס אישה, ינואר 2016/אתר רשמי, משטרת שבדיה
משפטו של הרופא השבדי מרטין פיטר טרנבורג, שהורשע באונס ובחטיפה, 23 בפברואר 2016. רויטרס
מבט על הבונקר מלמעלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully