וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד רפובליקני לנשיאות: "נשים עזבו את המטבח" כדי להצביע לי

23.2.2016 / 17:00

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

ממשלת סוריה הודיעה כי מקבלת את תנאי הסכם הפסקת האש שאליו הגיעו ארצות הברית ורוסיה. לפי ההודעה, היא תשתף פעולה עם מוסקבה כדי לקבוע באילו אזורים תיפסק הלחימה ואילו ארגוני מורדים לא ייכללו בהפסקת האש.

בנבאדה יתקיימו היום הבחירות המקדימות במפלגה הרפובליקנית. דונלד טראמפ צפוי להמשיך במומנטום מקרוליינה הדרומית ולזכות בניצחון גם במדינה זו. טד קרוז ומרקו רוביו מתחרים על המקום השני.

יותר ממאה אלף מהגרים ופליטים הגיעו ליוון ולאיטליה מאז תחילת 2016 - כך נמסר מהארגון הבינלאומי להגירה. על פי נתוני הארגון, יותר מ-410 בני אדם נספו בדרכם לאירופה מתחילת השנה.

המרוץ הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית מספק בכל פעם התבטאויות שנויות במחלוקת, והפעם היה זה תורו של מושל אוהיו. ג'ון קייסיק, שנחשב דווקא למועמד המתון ביותר, טען כי נשים רבות "עזבו את המטבח" כדי להצביע עבורו ועורר תגובות נזעמות מצד נשים ברשתות החברתיות.

ומעט ממזג האוויר בעולם: בפיג'י עלה מניין ההרוגים מסופת הציקלון האימתנית ווינסטון ל-29. הרשויות במדינת האיים חוששות שמספר הקורבנות גבוה הרבה יותר, מאחר שאזורים מבודדים רבים נותקו מתקשורת בשל הרוחות העזות והגשמים הרבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully