וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרייך השלישי במערומיו: היסטוריונים גילו שלהיטלר היה איבר מין קטנטן

מחקר חדש חשף כי הצורר הנאצי סבל ממום שגרם לכך שאיבר מינו היה קטן מהרגיל. לטענת החוקרים, הם התבססו על תיקים רפואיים שהגיעו לידיהם ושתיעדו את הפגם שממנו סבל היטלר

אדולף היטלר ואווה בראון בבית הנופש שלו, לפני מלחמת העולם השנייה. AP
היטלר ואווה בראון לפני מלחמת העולם השנייה/AP

מחקר חדש חשף כי הצורר הנאצי אדולף היטלר סבל ממום באיבר מינו, שנקרא היפוספאדיאס וגורם לפתח נוסף לשופכה ולזליגה של שתן דרכו, ולכך שאיבר מינו היה קטן מהרגיל – כך לפי ההיסטוריונים ג'ונתן מאיו ואמה קרייגי, שמסקנות מתוך ספר שלהם פורסמו אתמול (שני) בעיתון "הטלגרף" הבריטי. לפני חודשיים טען היסטוריון גרמני כי מצא הוכחה לכך שלהיטלר היה אשך אחד בלבד.

במשך זמן רב חשדו חוקרים שונים כי כיבושיו של היטלר היו למעשה ניסיון לפצות על אימפוטנציה, אך הספר, שנקרא "יומו האחרון של היטלר: דקה אחר דקה", נותן הצצה רחבה יותר למבושיו של מנהיג הרייך השלישי. בספר טענו החוקרים כי הגיעו אליהם תיקים רפואיים שתיעדו את הפגם שממנו סבל הפיהרר. על פי מסמכים של רופאו האישי של היטלר, תאודור מורל, הוא אבחן כי הוא סובל מהיפוספדיאס ונתן לו מרשם להורמונים אמפטמינים בניסיון לשפר את החשק המיני שלו.

התגלית יכולה להציע הסבר כלשהו לסיפורים שלפיהם חשש היטלר להיראות בעירום וגם להתקפי הזעם המפורסמים שלו. התגלית עשויה גם להצית מחדש את הוויכוח בין ההיסטוריונים באשר לחיי המין של היטלר או היעדרם. ההיסטוריון הבריטי איאן קרשו טען בביוגרפיה שכתב על חייו של היטלר כי הצורר נגעל מכל סוג של פעילות מינית. עם זאת, ישנן ראיות שהיטלר קיים מפגשים רומנטיים עם שורה של נשים בחייו, כולל פילגשו אווה בראון, שאתה התאבד ב-30 באפריל 1945.

עוד בוואלה! NEWS:
ארצות הברית ורוסיה סיכמו על הפסקת האש בסוריה החל משבת
"שבוע האפרטהייד הישראלי": כרזות בלונדון, הרצאות באוניברסיטאות
עיראק: דאעש לקח עשרות בשבי בפלוג'ה; המקומיים "חוששים מטבח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully