וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיטה מציעה קורס על יחסים פתוחים, חילופי זוגות וריבוי אהבות

22.2.2016 / 9:49

בשיעור הזה לא תרדמו: אוניברסיטת מנצ'סטר באנגליה מציינת את "יום הפוליאמוריה", העוסק באנשים שחיים עם מספר בני זוג. סטודנטים שינכחו בהרצאות יקבלו נקודות זכות בדרך אל התואר הנחשק

לימור בנדל, מטפל זוגית באולפן - על מונוגמיה/וואלה!

בסרטון – לימור בנדל, מטפלת זוגית, מדברת על "האם המונוגמיה מתקרבת לקיצה?"

בשביל לשפר הישגים ולזכות בנקודות בונוס בתואר, רוב הסטודנטים נאלצים לפקוד קורסים משעממים או קשים במיוחד - אולם הסטודנטים באוניברסיטת מנצ'סטר בבריטניה קיבלו הזדמנות יוצאת דופן להעלות את ציוניהם - להשתתף בסדנה אקדמית בנושא חילופי זוגות, ריבוי אהבות וזוגיות פתוחה. אנשי החינוך הבריטים כנראה חושבים שפוליאמוריה (ריבוי אהבות, או קשר רומנטי עם יותר מאדם אחד בגלוי, ביודעין ובהסכמה), דרך חיים שהופכת נפוצה יותר ויותר בעולם, היא תחום ששווה דיון ומחקר.

תמורת סכום של כ-30 שקלים יוכלו הסטודנטים להשתתף ב"יום הפוליאמוריה" המצוין באוניברסיטה ולזכות בקלות בנקודות בונוס לתואר. כמובן שהכרטיסים להרצאה שנקראת "פוליאמוריה, לא-מונוגומיה בהסכמה ואנרכיה של מערכות יחסים", אזלו במהירות. בהתכנסות יקחו חלק "חוקרים מובילים, אקטיביסטים ואנשי הקהילה שידונו בגיוון של מערכות יחסים, הדרה, נראות והאתגר בחיים כמשפחות לא מונוגמיות ופוליאמוריות".

אילוסטרציה. ShutterStock
42 אחוזים מהגולשים לא היו פוסלים יחסים במסגרת פוליאמורית/ShutterStock

אך נראה שלא כל הסטודנטים מקדמים בברכה את הסדנה המיוחדת שמציע המוסד האקדמי. אחת מהן אמרה למגזין "סאן": "אני יודעת שכסטודנט אתה מצפה להתנסות בדברים חדשים, אבל זה פשוט נראה מוזר וקצת דוחה. אני משלמת 9,000 ליש"ט בשנה ובקושי יש לי סדנאות, אז מה פתאום האוניברסיטה מחליטה להשקיע דווקא בדברים כאלה? אנחנו משלמים כדי לשמוע זוגות שיש להם הרבה פרטנרים וזה אמור לעזור לי למצוא עבודה בעתיד. מה הדבר הבא שהם יחשבו עליו?".

אירועים נוספים שמתקיימים באוניברסיטת מנצ'סטר ומזכים בנקודות בונוס כוללים פעילויות שגרתיות יותר כמו גינון בחינם, התנדבות וסיפור סיפורים. אולם יתכן שהפרופסורים מבריטניה עלו על נושא חשוב. על פי אתר הדייטינג אוקיופיד - 42 אחוזים מהגולשים לא היו פוסלים יחסים במסגרת פוליאמורית.

עוד בנושא:

לא רק טינדר: שבע אפליקציות דייטינג עם טוויסט מגניב

משחקי קשירה בתצוגת אופנה באוניברסיטת קיימברידג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully