וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערבי בן 17 מרמלה מואשם שדקר ילד דתי כנקמה על מעצר מחבלות

18.2.2016 / 10:50

הנער נאשם בשלושה סעיפי אישום ובהם דקירת בן 12 לאחר שנחשף לסרטונים המתעדים את מעצרן של נערות בנות 13, שדקרו מאבטח בתחנה מרכזית בעיר. הקטין דקר שני בני אדם נוספים, בהם נער בן 16, מחוץ לבית ספרם

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: שניר דבוש

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (חמישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי לנוער בלוד נגד נער בן 17 מרמלה בגין שלוש עבירות, ובהן דקירת ילד בן 12 תושב העיר בשל היותו יהודי. הוא נאשם בריבוי עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, ריבוי עבירות של החזקת סכין ופציעה בנסיבות מחמירות.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין איריס פיקר סגל, הנאשם גמל בלבו לדקור יהודי לאחר שראה סרטונים המתעדים את פיגוע הדקירה שעשו שתי נערות ערביות בתחנה המרכזית בעיר לפני שבועיים. השתיים דקרו מאבטח שעמד בכניסה למקום ומאבק התפתח בינן לחייל צה"ל, שבסופו נעצרו.

צילומי הווידאו עוררו לפי כתב האישום את כעסו של הנאשם, שהצטייד בסכין ארבעה ימים לאחר מכן ויצא מביתו במטרה לדקור יהודי. בסביבות השעה 15:30, בעודו מחפש קורבן פוטנציאלי, הבחין הנאשם בבן 12 שחובש כיפה ועוטה ציצית בדרכו למכולת. הוא ניגש אל הילד, שאל אם יש לו סיגריה, ולאחר שהאחרון השיב השלילה – שלף סכין ודקר אותו. כתוצאה מכך נפל הקורבן ארצה, ובעודו מנסה להתגונן המשיך הנאשם ודקר אותו שתי דקירות נוספות. לאחר מכן נמלט הנאשם לכיוון גינה ציבורית, והילד שב לביתו ומשם פונה לבית חולים.

לקריאה נוספת:
אחת המחבלות מהפיגוע ברמלה בחקירתה: "באנו להרוג יהודים"
"פחד ברחובות": הדו קיום ברמלה בסכנה אחרי שני אירועי הדקירה
בני משפחת אחת המחבלות מרמלה גינו את הפיגוע: "הן יצטרכו לשלם את המחיר"

זירת דקירה ברמלה הערב. איחוד הצלה
נקמה בעקבות תיעוד פיגוע קודם בעיר. זירת הדקירה ברמלה בשבוע שעבר/איחוד הצלה

לפי האישום השני, זו לא הפעם הראשונה שהנאשם פעל באלימות. מתלונן נוסף, נכתב בכתב האישום, יצא ב-5 בפברואר בסביבות השעה 22:00 בלילה מביתו כדי לפגוש חברים בגינה ציבורית בעיר. באותה העת ישב הנאשם לבדו על ספסל במקום, ומשהבחין במתלונן פנה אליו ושאל אותו מדוע הוא מסתכל עליו. לאחר שהאחרון השיב כי לא הביט לעברו, התנפל עליו הנאשם ודקר אותו. בין השניים התפתח מאבק, שבמהלכו ניסה המתלונן להגן על עצמו והתוקף דוקר אותו שוב. גם במקרה זה הנאשם נמלט מהזירה בעוד חבריו של המתלונן פינו אותו לבית חולים.

אישום נוסף הוגש נגד הנער בגין דקירת נער ערבי בן 16, שלמד עמו בבית הספר. לפי כתב האישום, הנאשם תקף את המתלונן כעשרה מטרים מחוץ לבית ספרם, דקר אותו באמצעות מברג והכה אותו עם ענף עץ עבה. התקיפה הסתיימה רק לאחר שתלמידים התערבו וסייעו לנער שהותקף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully