וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מדימונה הואשם באונס קטינה: "היא ראתה בו אח"

14.2.2016 / 12:40

בכתב האישום שהוגש נגד חבר קהילת העבריים בן 21, צוין כי "הנאשם ניצל את תמימותה ואת היותו גר עם משפחת המתלוננת בבית משותף". בין היתר, הוא התגנב אחריה למקלחת, החזיק אותה בכוח כשניסתה להתנגד והטריד אותה כשבני משפחתה ישנו בבית

העיר דימונה. דייב בוימוביץ'
חלק מהמעשים בוצעו גם בשעות היום. דימונה/דייב בוימוביץ'

פרקליטות מחוז הדרום הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושב דימונה בן 21, חבר קהילת העבריים, בגין אונס, מעשי סדום ומעשים מגונים בקטינה, המשתייכת גם היא לקהילה. על פי כתב האישום, שהגיש עורך הדין ראמי אל-מכאווי, הנאשם ניצל את הקטינה למשך תקופה ארוכה, שהחלה לפני שהייתה בת 13.

"הנאשם ניצל את תמימותה של הקטינה שראתה בו מעין אח, ניצל את היותו גר עם משפחת המתלוננת בבית משותף, התגנב בשעות הלילה לשירותים המשותפים כשהמתלוננת רצתה להתקלח, התגנב אחריה, כשבני המשפחה ישנו בבית", צוין בכתב האישום. עוד נכתב כי חלק מהמעשים בוצעו גם בשעות היום.

עוד בוואלה! NEWS:
לאחר ארבעה ימי מצוד: נעצר החשוד השני באונס נערה במועדון ברחובות
חשד: מאבטח במועדון ברחובות אנס נערה שיכורה שפנתה אליו לעזרה
המדינה ערערה על העונש הקל של האנס יניב נחמן: "נדרש מאסר בפועל"

באחד המקרים, לפני כחצי שנה, כתב האישום מתאר כי המתלוננת ישבה על הספה בסלון ביתה בשעת בוקר מוקדמת והחזיקה את הטלפון הנייד שלה. הנאשם נכנס לבית והתיישב לידה, ובאותה שעה אמה, סבתה ואחיה של המתלוננת ישנו. בהמשך, הנאשם לקח ממנה את הטלפון, וכשניסתה לקחת אותו בחזרה הוא תפס אותה בידה והושיב אותה בכוח על ברכיו.

הוא המשיך להחזיק אותה ונגע בחזה. המתלוננת ניסתה לקום ולהתרחק מהנאשם, אך הוא המשיך להחזיקה בכוח ומנע ממנה לקום. הוא ניסה להחדיר את ידיו מתחת לחולצתה, אולם המתלוננת נאבקה בנאשם והרחיקה את ידיו ממנה. בשלב מסוים שמע הנאשם רעשים בבית, נבהל, דחף את המתלוננת מעליו ויצא מהבית.

במקרה נוסף, המתלוננת הייתה לבדה בבית בשעות אחר הצהריים, לאחר ששבה מבית הספר. הנאשם נכנס לבית, תפס את המתלוננת בידה ולקח אותה לאחד החדרים בבית. הוא החל לנשק אותה, והיא זזה כדי למנוע מהנאשם להמשיך. לאחר מכן, הנאשם התפשט וביצע בה מעשה סדום, ובשלב מסוים שמע רעשים בבית, שבעקבותיהם התלבש ויצא מהחדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully