וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב הצפון מואשם ברצח אחותו: ניפץ את גולגולתה בפטיש והצית אותה

14.2.2016 / 11:30

כתב אישום הוגש נגד חוסיין רחאל בגין חטיפת אחותו רנין בת ה-19 לפני כחודש ורציחתה, מכיוון שעזבה את בית המשפחה בזרזיר שבגליל ובשל אורח החיים שניהלה. במשפחה מגבים את הנאשם: "הוא ניסה להשיבה הביתה. המשטרה ממציאה דברים"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: יאיר דניאל

פרקליטות מחוז הצפון הגישה היום (ראשון) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בנצרת נגד חוסיין יוסף רחאל, בן 22 מכפר זרזיר שבעמק יזרעאל, בגין רצח אחותו רנין, בת 19, לפני כחודש. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכי הדין ויאאם קבלאוי ויעל שוחט, רחאל החליט לרצוח את אחותו בגלל שעזבה את בית המשפחה ובשל אורח החיים שניהלה. הוא מואשם ברצח, חטיפה לשם רצח, הצתה וחבלה בכוונה מחמירה.

לפי כתב האישום, ב-12 בינואר, הגיע רחאל לכפר משהד הסמוך, שבו שהתה אחותו, כשהוא מצויד בפטיש ובחומר דליק. רחאל, על פי כתב האישום, חטף אותה בכוח, הוביל אותה לחורשה מבודדת הסמוכה ליישוב חנתון ושם היכה אותה באמצעות פטיש כ-11 פעמים עד שניפץ את גולגולתה. בהמשך, שפך הנאשם את החומר הדליק על רנין, הצית אותה ונמלט מהמקום. בנוסף לכך, כתב האישום מציין אירוע נוסף, שבמהלכו דרס הנאשם את אחותו בכוונה לגרום לה לחבלה חמורה.

עוד בוואלה! NEWS:
הותר לפרסום: בן 22 מעמק יזרעאל חשוד ברצח אחותו במכות פטיש
חמש שנים אחרי רצח הזוג מעוז: בנם דורש את ניקוי שמו
תמלילים חדשים של רוצחי אבו חדיר: "כולו עלה באש בשנייה אחת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגופה התגלתה כשעליה סימני אלימות קשים. כוחות המשטרה בזירת הרצח, לפני כחודש/מערכת וואלה!, צילום מסך

"היא הייתה בקשר עם עבריינים, הם אשמים – לא חוסיין", טען היום מוסא אל-הייב, בן משפחה של השניים. "חוסיין היה קצין צנחנים. הוא לא ניסה לדרוס את אחותו כפי שנטען, אלא להשיבה הביתה. המשטרה ממציאה דברים". עו"ד שמואל ברזני, המייצג את הנאשם, מסר: "נלמד את חומר הראיות. יש לנו ידיעות על דברים אחרים מסביב לאירוע הזה". לדבריו, רחאל "שיתף פעולה כמה שיכול עם החקירה, בתור מי שלא היה מעורב באירוע".

כבר בתחילת החקירה הצוות מהיחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז הצפון במשטרה, בפיקוד ניצב-משנה משה כהן, העלה סברה כי הצעירה נרצחה מפני שמשפחתה התנגדה לאורח חייה. החשד התמקד באחיה, שנדרש לחקירה במשטרה כבר מחודש אוגוסט האחרון בגין איומים על אחותו אך נמלט מהמשטרה. הוא נעצר חמישה ימים לאחר הרצח, במקביל לחמישה בני אדם נוספים שנעצרו בחשד למעורבות באירוע, אך על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום, שהוסר רק שלשום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הגשת כתב אישום נגד חוסיין רחאל חשוד ברצח אחותו רנין, בבית המשפט מחוזי נצרת. ערן גילווארג
"היא הייתה בקשר עם עבריינים, הם אשמים". הנאשם בבית המשפט, היום/ערן גילווארג

גופתה התגלתה לאחר המקרה כשעליה סימני אלימות קשים וכוויות, ומחקירת המשטרה עלה כי היא התחננה על חייה, אך חוסיין כבר החליט לרצוח אותה. מחקירת המשטרה עוד עלה כי רחאל תכנן את מסע הייסורים של המנוחה לפרטי פרטים בעזרת שותפיו, שדאגו לעדכן אותו בהימצאות ניידות משטרה באזור, משום שהיה עבריין נמלט. עוד הוסיפו במשטרה כי הוא סירב לשתף פעולה בחקירה ואף ניסה להטעות את החוקרים, אולם הם הצליחו לבסס את הראיות.

הגשת כתב אישום נגד חוסיין רחאל חשוד ברצח אחותו רנין, בבית המשפט מחוזי נצרת. ערן גילווארג
הגשת כתב אישום נגד חוסיין רחאל חשוד ברצח אחותו רנין, בבית המשפט מחוזי נצרת/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully