וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחל השליך גרזן על רכב פלסטיני - ולא יואשם בניסיון רצח

14.2.2016 / 10:40

שלומי קצב, תושב קרני שומרון בן 45, הואשם שלאחר ויכוח עם המתלונן יידה גרזן לעבר מכוניתו, שחדר את השמשה בעודו בנסיעה. עם זאת, בפרקליטות החליטו להאשימו רק בעבירה של יידוי חפץ לעבר כלי תחבורה

יידוי גרזן לעבר כלי רכב פלסטיני ליד קרני שומרון, 10 בפברואר 2016. חטיבת דובר המשטרה
"הגרזן ניפץ את שמשת הרכב, נכנס לתוך תא הנהג ונפל בין רגליו של המתלונן"/חטיבת דובר המשטרה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (ראשון) לבית משפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד שלומי קצב, תושב ההתנחלות קרני שומרון בן 45, בגין יידוי גרזן לעבר כלי רכב פלסטיני, ביום רביעי האחרון. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין שמעון לוי, הגרזן ניפץ את שמשת המכונית, שנסעה מכיוון צומת עזון לכביש 55, נכנס לתוך תא הנהג ונפל בין רגליו של הפלסטיני.

אם יורשע, העונש המקסימלי שעלול להיגזר על קצב הוא 20 שנות מאסר. למרות חומרת המקרה, בפרקליטות החליטו שאין די ראיות על מנת להעמיד את קצב לדין בגין ניסיון רצח.

עוד בוואלה! NEWS:
פלסטיני נפצע בפיגוע בחברון: "היא דקרה חייל, הסתובבה - ותקפה אותי"
דוח חדש חושף: עלייה בשיעור התחלות הבנייה בהתנחלויות המבודדות
פלסטינים דרסו שוטרי מג"ב ליד מעלה אדומים; הנסיבות בחקירה

יידוי גרזן לעבר כלי רכב פלסטיני ליד קרני שומרון, 10 בפברואר 2016. חטיבת דובר המשטרה
הנאשם עצר את מכוניתו והמתין להגעת הרכב/חטיבת דובר המשטרה

בכתב האישום מצוין כי כשהגיע קצב לצומת עזון, נהג הרכב הפלסטיני, שהיה לצד נוסע נוסף, השתלב בתנועה "באופן שעורר את כעסו של קצב". בשלב זה, קצב, שנסע מאחורי כלי הרכב שהותקף, החל לצפור עד שעקף אותו ליד הכניסה לקרני שומרון, אז עצר את מכוניתו והמתין להגעת כלי הרכב השני.

בשלב זה, לפי כתב האישום, תקף את המתלונן. "קצב יצא מרכבו כשבידו גרזן שהיה ברכב. עם הגעת המתלונן למקום יידה קצב את הגרזן לעבר רכבו של המתלונן בעודו בנסיעה. הגרזן ניפץ את שמשת הרכב, נכנס לתוך תא הנהג ונפל בין רגליו של המתלונן. מיד לאחר מכן, עזב קצב את המקום, חזר לרכבו ונכנס ליישוב קרני שומרון".

הפרקליטות, שהציגה את עדותו של הפלסטיני שהותקף ואת הודאתו של קצב, ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים. הוא הואשם בסעיף של יידוי חפץ לעבר כלי תחבורה, שלאחרונה הוחמרה לגביו רמת הענישה בשל המצב הביטחוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully