וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקבלת את בתי בחזרה": הצעירה שהתמוטטה במועדון בת"א שבה להכרה

אחרי שבוע שבו הייתה מושית פישר מאושפזת במצב קשה עקב צריכת סמים, היא חזרה לתקשר עם הסביבה. מצבה מוגדר בינוני, ולפי בית החולים איכילוב היא צפויה להשתחרר בימים הקרובים. אמה סיפרה: "לולא הצוות הרפואי היא לא הייתה חיה"

צילום: ניב אהרונסון, יותם רונן; עריכה: מתן חדד

מושית פישר, הצעירה שהתמוטטה בסוף השבוע שעבר עקב צריכת סמים במועדון "הבלוק" שבתל אביב, שבה אמש (שבת) להכרה והצליחה לתקשר עם הסביבה, ללא הנשמה. מבית החולים איכילוב שבתל אביב, שם היא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ, נמסר כי מצבה מוגדר בינוני והיא צפויה להשתחרר כבר בימים הקרובים.

"אני מקבלת את הבת שלי בחזרה", אמרה צופיה, אמה של מושית. היא ביקשה להודות לעם ישראל על התמיכה, העידוד והתפילות למען בתה וכן להודות להמוני האנשים שהגיעו ליחידה וחיזקו אותה "מכל העדות, דתות וצבעים בחברה הישראלית". "בלי המלאכים של איכילוב לא היינו עוברים את זה", הוסיפה. "תודה לצוות הרפואי שמציל חיים. ראינו השבוע את הניסים האלו שהם עושים למטופלים רבים שיצאו ממצבים קשים. לולא הם, היא לא הייתה חיה".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
שני צעירים מאשדוד פונו במצב בינוני לאחר ששבו מבילוי
הוארך מעצרו של חשוד במעורבות במות הצעיר שהבריח קוקאין בבטנו
עקב התמוטטות הצעירה: מועדון "הבלוק" בת"א נסגר ל-10 ימים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בלי המלאכים של איכילוב לא היינו עוברים את זה". מושית פישר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"חייה של מושית ניצלו בזכות חמישה טיפולי MARS - מכיר ייחודי המחליף את חלק מתפקודי הכבד שנפגעו ולגשר עד להתאוששתו", סיפרה ד"ר אסתי דהאן, ממלאת מקום היחידה לטיפול נמרץ שבבית החולים איכילוב. "ליחידה שלנו יש את הניסיון הרב ביותר בארץ במכשיר זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
החשוד בפרשת הסמים במועדון הבלוק. ניב אהרונסון
אחד החשודים באספקת סמים בדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט/ניב אהרונסון

פישר בת ה-23 מראשון לציון התמוטטה ביום שבת לפנות בוקר לאחר שחשה ברע במהלך בילוי במועדון. לאחר זמן קצר חלה הידרדרות במצבה עד שזה הוגדר קשה מאוד. לאחר חקירת המשטרה, נעצרו הוד זכות ורפאל מיכאל, שני תושבי המרכז בני 46 ו-47, בחשד שסיפקו את הסמים שהובילו להתמוטטות של פישר. עם זאת, מחקירת המשטרה עלה כי הצעירה צרכה את הסם, כדור אקסטזי, במודע. בעקבות המקרה נסגר מועדון "הבלוק" לעשרה ימים.

(עדכון ראשון: 21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully