וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אירוע נדיר": סיפורו המוזר של אזרח קנדה שזיכרונו שב אחרי 30 שנה

אדגר לטוליפ היה בן 21 כשנעלם מבית מחסה לבעלי מוגבלויות במחוז אונטריו. הוא חי במשך שנים רבות בזהות שאינה שלו, עד שהתחיל לחוות פלאשבקים. בדיקת DNA אישרה כי הבזקי הזיכרון אמיתיים, וכעת הוא נחוש להתאחד עם משפחתו

אדגר לטוליפ, גבר קנדי שאיבד את הזיכרון ונזכר בזהותו כעבור 30 שנה. הרשת למציאת נעדרים של צפון אמריקה, צילום מסך
הדמיה של אדגר לטוליפ, שפרסמה הרשת לחיפוש נעדרים בצפון אמריקה/צילום מסך, הרשת למציאת נעדרים של צפון אמריקה

גבר קנדי בן 51 שאיבד את זיכרונו לפני 30 שנה נזכר בזהותו וכעת נחוש להתאחד עם משפחתו – כך דווח היום (שישי) ברשת BBC. הגבר, אדגר לטוליפ, היה בן 21 כשנעלם מבית מחסה לאנשים בעלי מוגבלויות במחוז אונטריו שבדרום קנדה, וברשת לחיפוש נעדרים של צפון אמריקה נכתב כי גילו המנטלי הוא 12 שנים. כשיצא מבית המחסה עלה על אוטובוס למפלי הניאגרה והמשטרה סבורה כי בשלב כלשהו, לא ברור כיצד, נפגע בראשו ואיבד את זיכרונו.

לאחר מכן חי באזור מפלי הניאגרה במשך שנים בזהות שאינה שלו, עד שהתחיל לחוות פלאשבקים. הוא פנה לעובדים סוציאליים שבדקו את טענותיו מול המשטרה, וגילו שמתנהלת חקירה בדבר היעלמותו של אדם ששם משפחתו לטוליפ. בדיקת DNA אישרה את הטענות, וזהותו של לטוליפ שבה אליו.

אמו, סילביה ווילסון המתגוררת באוטווה, קיבלה את החדשות בפליאה ואמרה כי היא "המומה". היא תיארה את מערכת היחסים שלה עם לטוליפ בנה הבכור כמורכבת, אך הבהירה: "אני רוצה לדבר איתו ולעזור לו בכל דרך שאוכל. אני רק רוצה לראות אותו". גם שוטר מהמשטרה המקומית הביע תדהמה. "אני שוטר כבר 18 שנה וזה מקרה שאמנם ראיתי כמוהו בטלוויזיה, אך מעולם לא הייתי שותף לו. אין ספק שמדובר באירוע נדיר", אמר.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
כדי להבטיח את שליטת הרבנות במקוואות: ח"כ גפני יציע חוק עוקף בג"ץ
במינכן הכריזו על "פריצת דרך" - אך בסוריה מחכים לתוצאות בשטח
הותר לפרסום: בן 22 מעמק יזרעאל חשוד ברצח אחותו במכות פטיש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully