וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב פינטו בשיעור אחרון לפני כניסתו לכלא: "השטן נלחם בנו בכל הכוח"

12.2.2016 / 0:50

בעודו חש ברע וסובל מחום, לדבריו, הגיע הרב פינטו לבית המדרש באשדוד, חמישה ימים לפני כניסתו לבית הסוהר. "אילולא החולי שאנחנו עוברים, היינו עומדים ורוקדים בשמחה גדולה", אמר הרב שהורשע בשוחד, והוסיף: "היום אנחנו מוחלים לכולם"

צילום: מתוך אתר "שובה ישראל", עריכה: טל רזניק

הרב יאשיהו פינטו צפוי להיכנס ביום שלישי לשנת מאסר ואמש (חמישי) כשהוא אינו חש בטוב וסובל מחום, לטענתו, הגיע למסור את שיעורו השבועי האחרון בבית המדרש באשדוד. "השטן נלחם בנו בכל הכוח. אילולא החולי שאנחנו עוברים, טיפולים וניתוחים קשים, היינו עומדים ורוקדים בשמחה גדולה", אמר הרב לחסידיו, והוסיף: "היום אנחנו מוחלים לכולם".

הרב פינטו, שהודה במסגרת הסדר טיעון שנתן שוחד לתת-ניצב אפרים ברכה המנוח, אמר עוד בשיעורו השבועי: "כל האכזריות שיכלו לעשות, עשו. אמרו לנו באמריקה תישאר, אף אחד לא ייגע בכם פה. אנחנו לא מקבלים את מה שעשו לך בארץ. בסוף חזרנו, באנו, אין לנו אף טענות. גם אם הקדוש ברוך הוא רוצה לקחת את החיים שלנו, אנחנו דבוקים ומאמינים בו באמונה שלמה".

לקריאה נוספת:
צ'קים וכסף מזומן: כך סייע הרב פינטו לבנו של ראש להב 433
"רבי יואל": היורש המיועד של הרב פינטו - בנו בן ה-15
אחרי דחיית ערעורו, הרב פינטו לחסידיו: "כלום לא ישבור אותנו"

הרב יאשיהו פינטו לתלמידיו: "השטן נלחם בנו בכל הכוח - אך אנו מקבלים זאת בשמחה". צילום מסך
"אין אשמים ואין לא אשמים - הכל מהקדוש ברוך הוא". פינטו/צילום מסך

פינטו הוסיף כי "כולם יודעים, ברור מאוד, אם לא היינו רוצים לבוא לארץ, לא היינו באים. כולם תהיו בשמחה גדולה, זו הנחת שתתנו לנו". הרב הוסיף כי "כל מה שהקדוש ברוך הוא עושה לנו בשבע שנים האחרונות זה ממנו בלבד. לחמנו בכול הכוח איפה ומה שצריך. אין אשמים, אין לא אשמים - הכול זה מהקדוש ברוך הוא".

הרב שסובל ממחלת הסרטן ערער לבית המשפט העליון על עונשו וביקש להקל עמו בשל מצבו הבריאותי, שלטענתו, אינו מאפשר לו לשהות במאסר. לפני חודש החליט העליון לדחות את הערעור ולהותיר על כנו את עונש המאסר שגזר בית המשפט המחוזי בתל אביב בגין עבירות של שוחד ושיבוש מהלכי משפט.

ההכרעה בעניינו של פינטו הכתה בהלם את קהל חסידיו הגדול, שקרא להתפלל עבורו טרם פרסום החלטת העליון. מקורביו של הרב האמינו עד לרגע האחרון כי הרכב השופטים יחוס עליו לנוכח מצבו הבריאותי הקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully