וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך הגיבה אישה כשתפסה את חבר שלה עם בחורה אחרת ברכב

24.2.2016 / 9:33

האישה שתפסה על חם את בן זוגה עם אישה אחרת במכונית טיפסה על הרכב ושברה את השמשה. כשהוא ניסה לנסוע כדי להבריח אותו היא עלתה על אופנוע ורדפה אחריו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

אישה זועמת עצרה את התנועה בעיר ואלדופר, קולומביה כשגילתה את חבר שלה עם אישה אחרת באוטו. היא עצרה אותו באמצע הכביש, טיפסה על הרכב והתחילה לחבוט בשמשה כדי להגיע לבן הזוג הבוגדני, שכנראה נעל את הדלתות מהפחד. "תביא אותה, תביא אותה עכשיו", היא נשמעת צועקת וכשלא זכתה בתגובה התחילה לבעוט בשמשה ולקפוץ עליה, מה ששבר אותה כמעט לגמרי. באותו רגע הבחור והמאהבת שלו לכאורה מחליטים לנסות לברוח משם ומתחילים לנסוע, כשהאישה עדיין נמצאת על הרכב.

אישה קופצת על הרכב של בן זוגה הבוגד. צילום מסך
תביא אותה, תביא אותה עכשיו. האישה הזועמת והרכב/צילום מסך

האישה העצבנית מסרבת להיכנע ונעמדת לפני הרכב, תוך שהיא נשכבת עליו שוב ושוב כדי למנוע מהם להתחמק. למרות זאת הרכב מגביר מהירות והקהל הסקרן צועק לעבר הנהג להאט, ופשוט לקחת את זה כמו גבר. כשהיא יורדת לבסוף מהמכונית זה עדיין לא סוף הסיפור. הרכב נוסע משם אבל בנחישותה היא קופצת על אופנוע שעבר שם במקרה וממשיכה לרדוף אחרי האיש ששבר לה את הלב.הסרטון בכיכובם כמובן הפך ללהיט בקולומביה, אך התקושרת המקומית לא הצליחה למצוא את המעורבים בו ולברר כיצד הסתיימה הפרשה.

עוד בנושא:

מה שעשתה האישה שגילתה שבן זוגה בגד בה הפך אותה ללהיט

טרנד חדש: נשים הורסות לבעלים הבוגדניים את המכוניות

צעירה מאוסטרליה גילתה שבן זוגה בגד בה - איך היא החליטה לנקום?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully