וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשר נחת: נתפס מלך העופות שהגיע אתמול לרעננה וסירב להתפנות

לאחר יממה רצופת ניסיונות לפתות את העוף לרדת מגג בניין בעיר, הצליחו אנשי רשות הטבע והגנים ללכוד את הנשר, להוריד אותו בבטחה ולהעביר אותו לטיפול רפואי. במקביל, הם גילו כי לא מדובר במלך העופות, אלא במלכה

עריכה: אביב אירגז

אנשי רשות הטבע והגנים הצליחו להוריד הבוקר (חמישי) את הנשר שנחת אתמול על גג מבנה ברעננה, ובמהלך החילוץ גילו כי מדובר בכלל בנשר ממין נקבה. בתחילה חשבו צוותי הרשות כי נקבת הנשר, שככל הנראה הגיעה מספרד, פצועה, אך היום הכריעו כי היא בסך הכול רזה ומבולבלת. אנשי הסיירת העירונית, הווטרינריה ומומחים ניסו לשכנע את הנקבה בת השנתיים וחצי לרדת באמצעות פיתויים כמו בשר טלה, אך עד הבוקר, היא סירבה.

"נשר במרחב עירוני זה מחזה נדיר מאוד ולא אופייני", אמר אתמול יואב מילר, מפקח מהשירות הווטרינרי של רעננה שלכד היום את נקבת הנשר. "הסיכונים לפגיעה מאוד גדולים. הוא יכול להיפגע מכבלי מתח גבוה, אין לו מזון בשביל לחיות, הוא צריך את הטבע כדי לצוד. זה לא אזור המחיה שלו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הקהילה המדעית רועשת: תיתכן הוכחה ממשית לתיאוריה של איינשטיין
מתגרים במערב: קוריאה הצפונית פרסמה תיעוד של שיגור הלוויין
ריצוף שבור, הצפות ומים חומים: כך חיות תשע סטודנטיות במעונות בר אילן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יגאל מילר מרשות הטבע והגנים עם נקבת הנשר, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריו, "שאר הציפורים שם פחדו ממנו – בכל זאת, עוף כזה גדול שמגיע למקום מיושב ועירוני". לאחר מכן, הסביר כי הטלה הובא אליו "כדי שיוכלו, תוך כדי מעוף, לראות איך הוא מתנהל וללכוד אותו". הוא הוסיף: "הנשר הזה הגיע במקור מספרד. הוא נחת בישראל בשדה בוקר, שם הצמידו לו משדר, אבל עכשיו הוא לא עובד, ורוצים לבדוק מה הסיבה לכך".

לאחר שנלכדה, הועברה נקבת הנשר לקבל טיפול בבית החולים לחיות בר של רשות הטבע והגנים בספארי שברמת גן. בינתיים, בעיריית רעננה שיתפו את התושבים במתרחש והחלו לנסות למצוא לה שם.

  • עוד באותו נושא:
  • נשר
  • רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully