וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט ביטל פיטורי הקצין שלא דיווח על החשד לעבירות מין של ניצב שחם

10.2.2016 / 20:29

המחוזי בירושלים הורה לקיים שימוע נוסף לניסים אדרי, שפוטר מהמשטרה לאחר שלא דיווח על החשדות לעבירות מין מצד מפקדו, ניצב בדימוס ניסו שחם, וקבע כי פיטוריו לא היו כדין. הוא דורש לקבל תנאים הזהים לאלו טרם עזיבתו

צילום: עומר מירון, גדעון צנטנר, יותם רונן; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

בית המשפט המחוזי בירושלים ביטל היום (רביעי) את פיטוריו של תת ניצב ניסים אדרי, שפוטר מהמשטרה לאחר שלא דיווח על החשדות לעבירות מין מצד מפקדו ניסו שחם, וקבע כי יש להחזירו לשירות. זאת, בטענה כי הליך פיטוריו לא היו כדין.

אדרי פוטר ביולי האחרון בתום השעיה של שנתיים ולאחר שימוע אצל השר לביטחון הפנים גלעד ארדן. הוא הודח מתפקידו בעקבות ליקויו בפרשת שחם, בעת שכיהן כסגן מפקד מרחב ציון ואדרי היה מפקדו. שופט המחוזי משה סובל קבע היום כי יש לקיים שימוע נוסף "בלב פתוח ובנפש חפצה", לכל הפחות בחודש הבא. משמעות ההחלטה היא שפועל קצין המשטרה יחזור לתקופה של חודש לפחות.

לקריאה נוספת:
אלשיך הכריע: ניצב ירון בארי ששמו נקשר לפרשת פישר יישאר במשטרה
אחרי הפרסום בוואלה! NEWS: המפכ"ל יכריע בעניין תנ"צ אדרי

גזר דין לניסים אדרי בבית הדין המשמעתי במטה המחוז בירושלים, דצמבר 2013. יואב דודקביץ'
יזומן לשימוע בקרוב. תת ניצב אדרי לאחר הרשעתו ב-2013/יואב דודקביץ'

בית הדין המשמעתי של המשטרה הרשיע את אדרי לאחר שלא דיווח על חשדות לעבירות מין מצד ניצב שחם שהגיעו לידיעתו. אדרי, כך נקבע, מסר מידע כוזב במהלך חקירותיו במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש). במהלך הדיון היום טען אדרי כי הפלו אותו לעומת ניצב ירון בארי, שהועמד גם כן לדין משמעתי, לאחר שלדבריו שיקר במח"ש באשר לקשריו (של בארי) עם עו"ד רונאל פישר. זאת, מאחר שבארי נענש באופן מינורי, בעוד הוא עצמו פוטר.

אדרי טען כי לאור דרגתו עליו לקבל את אותם התנאים שקיבל טרם פרישתו. כפי שנחשף בוואלה! NEWS, אדרי קיבל שכר מהמדינה במשך כל השנתיים שבהן הושעה, מבלי לעבוד, שכן המפכ"ל הקודם יוחנן דנינו התעכב בהחלטה בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully