וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בארבי האנושית": היופי הורס את לי חיי האהבה, רוצים ממני רק מין

14.2.2016 / 9:07

לבד בוולנטיינ'ס דיי: האנה גרגורי, בעלת פני הבובה והגזרה הדקיקה טוענת שהחזות יוצאת הדופן שלה מרתיעה גברים מאהבת אמת וגורמת להם להתעניין רק בגוף שלה "ורוצים רק דברים מיניים"

תמונות גולשים

בסרטון - עוד בארבי אנושית שסובלת: "ההורים הכריחו אותי"

בזכות מותניים צרים במיוחד ועיניים ענקיות קיבלה האנה גרגורי בת ה-22 מאנגליה את הכינוי "בארבי אנושית". אולם היא מספרת שהמראה המיוחד שלה מרתיע גברים וכי הם מתעניינים רק בגוף שלה ולא במוח שלה. הנתונים של גרגורי כוללים מותניים בהיקף של 56 ס"מ בלבד והיא מקפידה להרכיב עדשות מגע שמחקות את המבט של בובות בעלות עיניים ענקיות. המראה הבובתי שלה סחף אחריו אלפי גולשים שעוקבים אחריה ברשתות החברתיות, אך היא אומרת שהחזות שלה, בשילוב עם תלבושות בהשראת ברבי משכו אליה גם ביקורת והעלבות.

האנה מספרת שאנשים ברחוב משמיעים כלפיה הערות חצופות ושהמצב כבר הגיע לידי כך שאפילו המשפחה שלה כבר מרגישה לא בנוח. "המשפחה שלי לא אוהבת להסתובב איתי כי הם שונאים לראות אנשים מתנהגים אלי ברשעות. גם קשה לי למצוא בן זוג. בדרך כלל בחורים נדלקים על המראה שלי ואומרים לי כמה הם מחבבים אותי אבל הם לא באמת מתעניינים בלהכיר את האישיות שלי. הם רואים בי רק בובה ורוצים לעשות איתי דברים מיניים". גרגורי מוסיפה: "אבל ההצקות לא מפריעות לי, אני מרגישה שמחה ומתוקה כמו בובה. כשאנשים צועקים לי 'בארבי' ברחוב אני לוקחת את זה בתור מחמאה! אני גאה בכינוי שלי 'בארבי אנושית'".

עקבו אחרינו בפייסבוק: אסור לפספס

בתור ילדה, האנה היתה ביישנית מאד והרגישה לא מושכת וחסרת ביטחון מדי מכדי להתעסק באופנה. "בילדותי הייתי ממש חסרת ביטחון לגבי המראה שלי, הרגשתי מכוערת וכחושה". אולם לאחר שהחלה את לימודיה באוניברסיטת שפילד בשנת 2013, היא קיבלה תגובות רבות על דמיונה לבובה המפורסמת. "חברי לכיתה סיפרו לי שבהתחלה הם פחדו ממני וחששו להתקרב אלי בגלל שנראיתי ממש כמו בובה. עד אז אף פעם לא חשבתי שאני נראית כמו בארבי, זה עשה אותי כל כך שמחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

את מראה הבארבי שלה גרגורי משלימה בשמלות בובתיות. "אני אוהבת ללבוש שמלות וחצאיות ורודות וקצרות - כל דבר שנראה חמוד ושנסיכת בארבי היתה לובשת. אני גם נועלת עקבים כל הזמן. אני רוצה אורח חיים כמו של בובה אבל בתור סטודנטית זה יכול להיות קשה. אני צריכה למכור הרבה מהבגדים שלי כדי לקנות בגדים חדשים. אני גם צריכה לקום ממש מוקדם כדי לבחור את המלתחה שלי ולהתארגן. זה לוקח לי בערך שעה וחצי - למרות שאני לא שמה כל כך הרבה איפור". היא מוסיפה: "אני משתדלת לאכול בריא כדי לשמר את הגזרה שלי, אבל אני אוהבת אוכל. המשפחה שלי כל הזמן שואלת אותי איך אני יכולה לאכול כל כך הרבה ולא להעלות במשקל".

המחויבות לחיים ולמראה של בארבי גורר אליה המון תשומת לב, בכל מקום אליו היא מגיעה. "בכל מקום שאני נמצאת אנשים רוצים לעשות איתי 'סלפי' ומחמיאים לי שאני נראית כמו נסיכה. כשהייתי בקוריאה הדרומית אנשים עמדו בתור כדי להצטלם איתי וקראו לי 'בארבי הזרה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully