וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לפני תחילת ריצוי העונש: החל אכלוס האגף שבו ישהה אולמרט

10.2.2016 / 1:59

חמישה אסירים הועברו ל"אגף ה-VIP", אגף 10 בכלא מעשיהו, שבו ישהו מורשעי פרשת הולילנד ובהם גם ראש הממשלה לשעבר. כל האסירים לא הורשעו בעבירות אלימות, עבירות מין או עבירות סמים

צילום: דוד קורן, עריכה: ניר חן

חמישה אסירים הועברו מיום שני לאגף 10 בכלא מעשיהו ויהפכו בשבוע הבא לשכנים הראשונים של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. באגף, שכבר קיבל את הכינוי "אגף ה-VIP" בעקבות ששת מורשעי פרשת הולילנד שעתידים להיכנס אליו, הסתיימו תהליכי השיפוץ לפני ימים אחדים. כל האסירים שיהיו באגף לא הורשעו בעבירות אלימות, עבירות מין או עבירות סמים. גורמים בשב"ס אישרו את הפרטים.

עוד בנושא:
אולמרט נידון לשנה וחצי מאסר - אך צפוי לרצות פחות מ-10 חודשים
"אגף הולילנד": שישה ממורשעי הפרשה ישוכנו באזור מיוחד בכלא מעשיהו
לקראת ההכרעה בערעור: שב"ס ערוכים לקליטת האסיר אולמרט באגף ה-VIP

בית סוהר מעשיהו, רמלה. דצמבר 2015. ראובן קסטרו
בית סוהר מעשיהו, רמלה. דצמבר 2015/ראובן קסטרו

אגף 10 החדש בכלא מעשיהו, שכבר זכה לשם "כלא המיוחסים", נפתח בחודש שעבר עבור אולמרט, כך על פי גורמים בשב"ס, שאמור לרצות עונש מאסר של שנה וחצי לאחר שהורשע בקבלת שוחד בפרשת הולילנד. בחדרים באגף, שהוקם על פי דרישות אבטחה של השב"כ ועתיד לאכלס כ-18 אסירים, יכללו ריהוט בסיסי: מיטות, ארוניות, שולחן כתיבה, טלוויזיה מקלחת ושירותים. באגף תהיה חצר טיולים פנימית, לצד מועדונית ומתקני ספורט.

האיום המרכזי ממנו חוששים בשב"ס הוא שמירת ביטחונו של אולמרט, שמחזיק בסודות הביטחוניים הגדולים ביותר של מדינת ישראל, וכן הפרדתו מאסירים פלילים רגילים ואסירים ביטחוניים. אגף 10 ששיכן את אסירי העבודה בכלא מעשיהו, עבר שיפוץ שבסיומו צפויים להיכנס אליו אסירי צווארון לבן או אסירים פלילים מיוחסים כמו השופט דן כהן, רב-פקד ערן מלכה, ראש עיריית בת ים לשעבר שלומי לחיאני ואחרים.

(עדכון ראשון: 22:01)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully