וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו סייר בגדר המוקמת עם ירדן: "להגן על הווילה מחיות הטרף"

9.2.2016 / 18:29

ראש הממשלה ביקר בקטע הנבנה לאורך הגבול המזרחי ואמר כי "תהיה גדר שתקיף את כל ישראל". לדבריו, היתרון בגדרות עם מצרים ועם ירדן שאין מבנים צמודים, שמהם יכולים לחפור מנהרות

צילום: לשכת העיתונות הממשלתית, עריכה: מתן חדד

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום (שלישי) בקטע גבול עם ירדן, שם מוקמת בימים אלו גדר ביטחון לאורך 30 ק"מ. בסיור, שבו השתתפו שר התחבורה ישראל כץ, הרמטכ"ל גדי איזנקוט, מפקד פיקוד הדרום אלוף אייל זמיר וגורמים נוספים, אמר כי "תהיה גדר שתקיף" את כל מדינת ישראל. לדבריו, "אנחנו רוצים להגן הווילה. בסביבה שבה שאנחנו גרים אנחנו צריכים להגן על עצמנו מפני חיות הטרף".

"אנחנו מכינים תכנית רב שנתית להקיף את כל מדינת ישראל בגדרות ביטחון כדי להגן על עצמנו במזרח התיכון, כפי שהוא וכפי שהוא צפוי להיות", הסביר ראש הממשלה. "בנוסף לזה, אנחנו גם מכינים תכנית לסגור את הפרצות בגדר הביטחון ביהודה ושומרון. הדבר הזה עולה מיליארדים רבים של כסף. זה יהיה פרוס על שנים. אנחנו עכשיו עובדים על תעדוף כדי לבנות את זה בהדרגה, אך מתוך מטרה להשלמת התכנית לטובת ביטחון מדינת ישראל".

עוד בוואלה! NEWS:
פיגוע דקירה בגוש עציון: בן 30 נפצע קל-בינוני; המחבל נמלט
חשד: מאבטח במועדון ברחובות אנס נערה שיכורה שפנתה אליו לעזרה
בחירות בניו המפשייר: טראמפ וסנדרס יזכו בניצחון שלו הם נואשים?

סיור ראש הממשלה בנימין נתניהו ליד גדר הביטחון עם ירדן. 9 בפברואר 2016. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו ואיזנקוט בסיור לאורך הגדר המוקמת עם ירדן, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

ראש הממשלה הוסיף כי היתרון של בניית הגדר בגבול עם ירדן וגם עם מצרים הוא "שאין מבנים צמודי גדר שיכולים להוות פירים" למנהרות. כשנשאל על מה עושה ישראל במקומות שבהם חופרים מנהרות, השיב: "עושים דברים אחרים, אבל אנחנו לא נתאר את זה כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully