וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוציאה 14,000 דולר כדי להיראות כמו נסיכות דיסני - הצליח לה?

10.2.2016 / 14:13

שרה אינגל, מעריצת דיסני מושבעת מקולורדו בארה"ב, רכשה 17 שמלות ו-16 פאות כדי להיראות כמו הנסיכות האהובות עליה. היא אפילו שכנעה את החבר שלה להשתתף בתור הנסיך

יוטיוב

אישה בזבזה מעל ל-14,000 דולר על תלבושות ופיאות כדי להגשים את חלומן של ילדות רבות ולהיראות כמו הנסיכות מסרטי דיסני. היא הוציאה כ-12,000 דולר על השמלות וכ-2,000 דולר על פיאות במטרה להפוך לשלגיה, אלזה או סינדרלה ליום אחד. היא מבלה בכל פעם שלוש שעות של הכנות אינטנסביות הכוללות תלבושות, איפור ושיער כדי להיראות כמה שיותר דומה לדמויות המצוירות. שרה מתגוררת בדנבר שבקולורדו ארה"ב ובמהלך השבוע היא עובדת כמנהלת מכירות, אבל בסופי השבוע היא מופיעה בדמות הנסיכות בימי הולדת לילדים וגובה 140 דולר לשעה על נוכחותה המלכותית.

עקבו אחרינו בפייסבוק: אסור לפספס

לדבריה: "אני פשוט נהנית להתחפש לכל אחת מהנסיכות. לוקח זמן להתלבש כנסיכה כי הן לובשות המון שכבות וצריך להשקיע מאד באיפור כדי להפוך כמה שיותר דומה להן. לדוגמה, יש לי עיניים בצבע חום אבל אני חייבת לשים עדשות מגע כחולות כשאני מתחפשת לאלזה או לבת הים הקטנה". שרה טוענת שהתחפושת האהובה עליה היא של אריאל, בת הים הקטנה: "אפשר לחבוש פיאה אדומה וללבוש זנב ולהרגיש כמו בת ים ליום אחד". בהתאם לדרישה, היא מתחפשת לדמויות בל מ"היפה והחיה", סינדרלה, אורורה מ"היפיפייה הנרדמת", אריאל מ"בת הים הקטנה", רפונזל, הנסיכה מרידה מהסרט "אמיצה", שלגיה ואלזה ואנה מהסרט "לשבור את הקרח". היא מספרת: "אין דבר שגורם לי ליותר אושר מאשר המבט על פניהם של ילדים כשהם רואים את הנסיכה האהובה עליהם מגיעה למסיבה - זה קסום!"

נסיכת דיסני. princesseverafterevents.com, צילום מסך
נסיכת דיסני/צילום מסך, princesseverafterevents.com

בנוסף, שרה מתנדבת בבתי חולים ובתי אבות כדי לשמח כמה שיותר אנשים. "בשנה שעברה ביליתי את חג המולד בבית אבות לבושה כמו שלגיה וזה היה נפלא לראות כמה האנשים במקום נהנו מכך. אנשים בדרך כלל מחמיאים לי כשאני בתחפושת והילדים בטוחים שאני נסיכה אמיתית".

בשנה שעברה שרה השיקה עסק למסיבות בשם "נסיכה וסוף טוב" עם בן זוגה דרק ון שליק, אנליסט בן 30. לעיתים קרובות דרק מלווה את שרה בהופעות שלה, כשהוא לבוש כמו נסיך כדי להתאים לאווירה החגיגית. היא מספרת: "אף פעם לא נמאס לו מזה שאני שרה שירים של דיסני, מה שרוב הגברים מוצאים מעצבן. שכנעתי אותו להתלבש כמו הנסיך שלי לכמה עבודות והוא ממש נכנס לתפקיד. זה נורא מתוק".

שרה מקווה לקדם את עסקי הנסיכות שלה לשלב הבא, ולעבוד יום אחד כנסיכה באתר "דיסני וורלד" הפופולרי. "אולי יום אחד אלך לשם לאודישן והם יתנו לי את תפקיד חלומותי".

עוד באותו נושא

שילמה 30 אלף דולר כדי להיראות כמו פמלה אנדרסון

לכתבה המלאה
נסיכת דיסני. princesseverafterevents.com, צילום מסך
נסיכת דיסני/צילום מסך, princesseverafterevents.com
נסיכת דיסני. princesseverafterevents.com, צילום מסך
נסיכת דיסני/צילום מסך, princesseverafterevents.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully