וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע דקירה בגוש עציון: בן 30 נפצע קל-בינוני; המחבל נמלט

9.2.2016 / 17:25

המחבל תקף את הגבר בעת שיצא לריצה בדרך עפר הסמוכה להתנחלות נווה דניאל, ונמלט. הפצוע הגיע לשער הכניסה של ההתנחלות והזעיק את כוחות הביטחון וההצלה. כוחות ביטחון גדולים הגיעו לזירה ופתחו בסריקות אחר המחבל

צילום: דוברות מד"א, הצלה יו"ש; עריכה: שניר דבוש

גבר בן 30 נפצע באורח קל-בינוני היום (שלישי) בפיגוע דקירה בסמוך להתנחלות נווה דניאל שבגוש עציון. הגבר נדקר כשהיה במהלך אימון ריצה בדרך עפר, והגיע בכוחות עצמו לכניסה להתנחלות על מנת להזעיק עזרה. התוקף נמלט ככל הנראה לכפר סמוך וכוחות ביטחון גדולים הגיעו למקום. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים.

חובש רפואת חירום במד"א, מוטי בן שושן, הגיע למקום וסיפר על פינוי הפצוע. "ראינו גבר כבן 30 שוכב בשביל דרך האבות סמוך לכניסה לישוב נווה דניאל כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפצע דקירה בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימום וחבישה, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך טיפול רפואי לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני. הוא תקשר איתנו וסיפר שבמהלך פעילות ספורטיבית הרגיש דקירה ונפל".

עוד בנושא:
קמפיין חדש בשיתוף הכנסייה היוונית: מימון בנייה של בתי מחבלים שנהרסו
בני משפחת אחת המחבלות מרמלה גינו את הפיגוע: "הן יצטרכו לשלם את המחיר"
"חגור את חגורת הנפץ": השיר החדש של חמאס קורא לפיגועים

פיגוע דקירה בנווה דניאל, גוש עציון. 9 בפברואר 2016. מד"א
כוחות ביטחון פתחו בסריקות אחר המחבל/מד"א
זירת פיגוע הדקירה בנווה דניאל, שבה נפצע גבר כבן 30 באורח בינוני, פברואר 2016. ישי אברג'ל/TPS, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע/מערכת וואלה! NEWS, ישי אברג'ל/TPS

הבוקר עצרו שוטרי מג"ב נערה פלסטינית ששלפה מתיקה סכין וניסתה לדקור אותם בסמוך לשער שכם שבירושלים. מדיווח המשטרה עולה כי הנערה, תושבת העיר בת 16, ניסתה לדקור את השוטרים לאחר שעוררה את חשדם והתבקשה למסור את תיקה לבדיקה. השוטרים הגיבו במהירות והשתלטו עליה.

מעט לפני כן, נעצרה בכניסה להתנחלות כרמי צור שביהודה נערה פלסטינית בת 13 שנשאה על גופה סכין. לא היו נפגעים בשני האירועים. הנערה נעצרה לאחר שתושבת ההתנחלות דיווחה כי היא התקרבה לגדר באופן חשוד. כששומר היישוב החל בנוהל מעצר חשוד מול הנערה, היא השליכה את הסכין ונעצרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully