וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: תשעה הרוגים וכ-150 פצועים בהתנגשות רכבות בבוואריה

מצבם של 55 מהפצועים מוגדר קשה, לאחר ששתי רכבות נוסעים התנגשו זו בזו במהירות גבוהה. צוותי ההצלה פעלו במשך שעות לחילוץ לכודים מהאזור שהגישה אליו מורכבת, ומסוקים פינו פצועים באמצעות חבל מעל נהר סמוך. הגורם לתאונה עדיין לא ברור

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

לפחות תשעה בני אדם נהרגו וכ-150 נפצעו היום (שלישי) בהתנגשות בין שתי רכבות במדינת המחוז בוואריה שבגרמניה. מצבם של 55 מהפצועים קריטי. דובר המשטרה מסר כי ההתנגשות אירעה על מסילה אחת ואחת הרכבות ירדה מהפסים. אחרי חמש שעות מאז שאירעה התאונה, עדכנה המשטרה כי כוחות החילוץ סיימו את מלאכת חילוץ הפצועים שנלכדו בהריסות.

התאונה אירעה בין שתי רכבות נוסעים סמוך לשעה 7:48 בבוקר ליד העיירה באד אייבלינג שליד הגבול עם אוסטריה. הגורם לתאונה לא ברור והמשטרה מסרה כי לצד מאמצי החילוץ תחל בחקירת האירוע. סגר הוטל על האזור.

עשרות צוותי חילוץ הוזעקו לזירת ההתנגשות שאינו נגיש לכלי רכב. מסוקים הוזנקו למקום ופינו את הפצועים לבתי החולים הסמוכים. כלי הטיס העבירו את הפצועים באמצעות חבל מעל הנהר הסמוך לאמבולנסים שחיכו על הגדה השנייה שלו. חלק מהפצועים פונו באמצעות סירות.

עוד בוואלה! NEWS:
המפכ"ל בכנסת: "59% ממקרי הרצח בישראל מבוצעים על ידי ערבים"
ח"כ זועבי: "רוצים להדיח אותנו? לא יעזור, נמשיך להכעיס אתכם"

חילוץ נפגעים מתאונת הרכבת בגרמניה. רויטרס
זירת התאונה/רויטרס

כלי תקשורת בגרמניה דיווחו כי הרכבות התנגשו במהירות גבוהה מאוד. מפעילת הרכבות מסרה כי שתיהן ירדו חלקית מהפסים וכמה קרונות נמעכו זה בתוך זה.

דובר המשטרה הפדרלית ריינר שארף אמר לסוכנות איי-פי כי הצוותים פועלים לחילוץ גופה אחת שנלכדה באחת הרכבות. שארף ציין כי כל הניצולים מהתאונה נלקחו למקום מבטחים והרשויות מנסות לגלות מה השתבש וגרם להתנגשות.

קו הרכבת משמש בדרך כלל נוסעים העובדים במינכן. לרוב, ילדים משתמשים בקו זה אך הם כרגע בחופשת החורף. מפעילת הרכבת "מרידיאן" שייכת לחברת התחבורה הצרפתית "טראנסדב", שבבעלות הבנק הממשלתי CDC וחברת "ויאוליה". החברה מפעילה בין היתר גם רכבות קלות ואוטובוסים ב-19 מדינות והיא מגלגלת 6.6 מיליארד אירו ב-2014. למסילות הרכבת יש מערכת בלימה שגורמת לרכבת לעצור אוטומטית אם היא עוברת ברמזור אדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
כוחות חילוץ בקרבת זירת תאונת הרכבות בגרמניה. רויטרס
אמבולנסים בגדה השנייה מחכים לפינוי פצועים/רויטרס
מסוקי חילוץ בקרבת זירת תאונת רכבות בגרמניה. רויטרס
מסוקי חילוץ בקרבת זירת תאונת רכבות בגרמניה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully