וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע של אורן חזן: פצח בשירת "משנכנס אדר" - הח"כים לא הצטרפו. צפו

חבר הכנסת איחל לנוכחים במליאה "חודש אדר שמח" והזמין אותם להצטרף אליו בשירה – אך ח"כ חיליק בר צינן את התלהבותו והעיר בציניות: "זה הליכודיאדה". חזן: "שהיה לכולנו חודש טוב, ובעזרת השם נמשיך להיות כאן. לגבי כל השאר – אני לא כל כך בטוח"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: גדי וינסטוק

כשחבר הכנסת אורן חזן (ליכוד) ניצל אמש (שני) את במת המליאה כדי להזמין את חברי הכנסת לשיר "משנכנס אדר", הוא כנראה לא תיאר לעצמו שאיש לא יצטרף אליו. יושב ראש הישיבה, ח"כ חיליק בר (המחנה הציוני), אף ניסה להניאו מלהמשיך לשיר והעיר בציניות "זה הליכודיאדה", כשם החגיגה השנתית של צמרת הליכוד באילת.

חזן, שביקש לברך את חברי הכנסת בליל ההצבעה המתוח על חוק העמותות לקראת חג פורים, אמר "מסופר על המן הרשע, שניסה להשמיד את כל היהודים. מאז ועד היום העם היהודי, בראש חודש אדר, מרבה בשמחה". לאחר מכן הזמין את חברי הכנסת לשיר עמו, והחל לשיר בעצמו.

משהבחין כי איש אינו מצטרף אליו, חדל חזן מלזמר כעבור זמן קצר, ואמר: "אנחנו לא מתביישים במי שאנחנו, לא מתביישים להיות שמחים". את דבריו חתם בעקיצה לחברי האופוזיציה: "שיהיה לכולנו חודש טוב, ובעזרת השם נמשיך להיות כאן. כמו שאמרתי בעבר, לגביכם - אני לא כל כך בטוח".

עוד בוואלה! NEWS:
"אורן חזן החרדי": הח"כ החדש מש"ס שלא מפסיק לספק שערוריות
בתום דיון של שעות: חוק העמותות אושר בקריאה ראשונה בכנסת
נתניהו נגד הדלפות שרים מהקבינט: ניסיון לקושש קולות בתדרוכים שטחיים

המופע של אורן חזן: פצח בשירת "משנכנס אדר" במליאה - שאר הח"כים לא הצטרפו. ערוץ הכנסת
אורן חזן מזמר/ערוץ הכנסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully