וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משאירים את הכסף בנגב- יריד עסקים מקומיים התקיים בב"ש

יניב גלעדי

9.2.2016 / 9:54

יריד 'ביז בנגב' בב"ש מבקש ליצור נקודת השקה חדשה ואיכותית בין היצע של עסקים בדרום לביקוש של מנהלי רכש וועדי עובדים. שוק ההטבות לעובדים בדרום זכה לעדנה מחודשת במסגרת היריד גם השנה, אחרי שגייס בעבר יותר מ250 אלף ¤ , בתקופה שאחרי מבצע 'צוק איתן'

צלם: זוהר גואטה. עורך ווידאו: מיכאל ברגמן

רעיונות לשי לחג, מתנות ל?עובדים ואטרקציות לימי כיף, כל אלה הוצגו בפני מנהלי רכש של מקומות עבודה ביריד ב'ביז בנגב' שהתקיים לאחרונה במטרה לחזק את הכלכלה המקומית. היריד נוסד בשנה שעברה כדי לסייע לעסקים שנפגעו בצוק איתן והצליח להביא אז לעסקאות בשווי של רבע מיליון שקלים.

מנהלי היריד מנסים לחבר בין בעלי עסקים מקומיים ונותני שירותים – לבין האנשים שצריכים אותם. החל מוועדי עובדים שמחפשים שי לחג, ועד חברות הייטק שמחפשות היכן לעשות את יום הכיף הבא לעובדים. היריד מהווה הזדמנות גם עבור עסקים חברתיים שמתקשים בחשיפה בפני קהלים חדשים ומקבלים אופציות לקבלת להטבות למטרת קידום העסק. ורד גושן, סמנכ"לית הרשות לפיתוח הנגב, טוענת כי מדובר בנקודת שיא פעילות שנתית במסגרת פעילותה. "זו נקודת מפגש בין היצע לביקוש ,בין הצורך של וועדי עובדים ,מנהלי משאבי אנוש שרוכשים לאורך השנה - אם זה מתנות לחג או פעילויות לעובדים , לבין ספקים מקומיים שיכולים להציע את השירות הזה וספקים מהנגב".

"כל מי שהציג פה ביריד קיבל מאתנו סדנה ייעודית של איך מציגים? איך אתה מכין את עצמך לקראת זה ? מה אתה עושה ביום שאחרי ?כשיש לך את ה'לידים' לכל האנשים האלה - איך אתה פונה אליהם ? איך אתה משווק את עצמך ? זו התמיכה שבעל העסק מקבל ביריד, זה יום שיא וזה לא רק- העבודה היא כל השנה", כך אומרת ורד.

המציאות העגומה בשטח , חזקה מכל יריד. הרי מגמת הירידה בהכנסות העסקים הקטנים בדרום לא נעצרה – וכך מעידה גם חמי צמח, אחת היזמיות ביריד. היא מייצרת ממרחים, ריבות ורטבים מבוססים על פירות וירקות טריים שנקטפו בשדות הנגב. "מאז כל המבצעים הצבאיים האחרונים, יש לאט לאט ירידה בהגעה לדרום, ובקנייה מהדרום. זו תופעה שהיא מאוד מורגשת בכל העסקים בדרום . באופן כללי הפער בין הדרום למרכז לאנשים מהמרכז. קשה להבין את זה. זה פער עצום שהגישור עליו מאוד מאוד מורכב", כך לדבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully