וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבים מאוסף ספריית הרמב"ם בשווי מיליון שקל נגנבו בתל אביב

8.2.2016 / 19:50

פרסום ראשון: כתבי קודש עתיקים נגנבו ממחסן נעול מספריית בית אריאלה בחודש שעבר. למעטים יש גישה למקום והגנבים לא נתפסו במצלמות, לכן המשטרה חושדת שאחד העובדים מעורב. עיריית תל אביב: "פועלים לשיפור מערכת האבטחה". דיווח מאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

פרסום ראשון: ספרי קודש בני מאות שנים ובשווי של יותר ממיליון שקל נגנבו מספריית בית אריאלה שבתל אביב - כך נודע לוואלה! NEWS. בחודש שעבר הגיעה לתחנת המשטרה לב בצפון העיר עובדת המקום, הספרנית מרים פוזנר, והתלוננה על גניבת ספרים שהיו חלק מאוסף ספריית הרמב"ם.

בבית אריאלה אמרו כי הספרים נגנבו ממחסן נעול, שלמעטים יש גישה אליו. הגנבים לא נתפסו בחיישנים ובמצלמות האבטחה במקום, מה שהעלה את החשד שהמעורבים הכירו את המקום. המשטרה פתחה בחקירה וצוות בילוש שסייר במקום בדק את הגלאים והמצלמות ואף עיכב לחקירה את אחד העובדים. עם זאת, לאותו עובד ככל הנראה לא היה קשר לאירוע.

עוד בוואלה! NEWS:
חמש שנים אחרי רצח הזוג מעוז: בנם דורש את ניקוי שמו
תושב הצפון תקף את רעייתו בדקירות סכין, מצבה קשה
"אירוע חמור": הוארך מעצר חברה לשעבר של הצעירה שהתמוטטה במועדון

ספריית בית אריאלה ברחוב שאול המלך בתל אביב. ראובן קסטרו
ייתכן כי אחד העובדים מעורב בגניבה. ספריית בית אריאלה/ראובן קסטרו

לפני כחודש פורסם כי הספרייה הגישה תלונה במשטרת ירושלים, בטענה שמסמך היסטורי בחתימת אלברט איינשטיין, שנגנב לכאורה מהמקום, מוצע למכירה בבית המכירות הפומביות "קדם" שבבירה תמורת 7,000 דולר. כעת, מתברר שזהו לא המסמך ההיסטורי היחיד שנגנב מהספרייה, השייכת לעיריית תל אביב.

מעיריית תל אביב נמסר: "הנושא נמצא בחקירת משטרה והעירייה ממתינה לתוצאותיה ותפעל בהתאם להמלצת המשטרה. יודגש כי העירייה רואה את המקרה בחומרה רבה ופועלת לשיפור מערכת האבטחה בספרייה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ספריית בית אריאלה ברחוב שאול המלך בתל אביב. ראובן קסטרו
"העירייה רואה את הנושא בחומרה רבה"/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully