וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו ההוכחה לקיומו של "יטי" הספרדי? איש שלג מסתורי תועד

8.2.2016 / 9:14

צלם תיעד את יצור לבן מסתובב באתר סקי בפירינאים, העלה את התמונות לאינטרנט וגרם להיסטריה. התעלומה עדיין לא פוצחה אך הנופשים קיבלו הודעה שאין סיבה לחשש

facebook

סרטון וידאו ותמונות מאתר סקי ספרדי שפורסמו השבוע מעוררת סערה כיוון שהן מראות יצור מסתורי הדומה באופן מטריד ל"יטי" איש השלג האגדי, שקיומו לא הוכח עד היום. הצלם שפרסם את התמונות באינטרנט כתב, "חיה מוזרה זוהתה בפורמיגל. מה זה לעזאזל?". תוך זמן קצר הסרטון הפך לויראלי וזכה לאלפי שיתופים. בעקבות התיעוד החלה סריקה מקיפה של מנהלי אתר הסקי אחר היצור המוזר, בניסיון לקבוע אם אכן זהו יטי הספרדי או שמדובר בדוב, תרגיל פוטושופ או בכלל חייל הלבוש בחליפת הסוואה.

עקבו אחרינו בפייסבוק: אסור לפספס

התעלומה עדיין לא פוענחה, אך הגולשים כבר קיבלו הודעה שאין שום סיבה לבהלה. דובר אתר הסקי אישר שהחיפושים באזור אכן החלו בעקבות הדיווח על "עדות ראיה לכאורה של יטי". עוד הוסיף, "דיברנו עם העד כדי לזהות את השטח בו תועד האירוע, ולאחר חיפושים נרחבים לא מצאנו דבר. בכל מקרה אנחנו נשארים עירניים".

יטי ספרדי. צילום מסך
יטי או דוב? היצור שתועד בספרד/צילום מסך

האדם שפרסם את התמונות שומר על אלמוניותו וקורא לעצמו "קנגרו" בפורומים שונים. הוא הביא לבהלה לאחר שכתב בפוסט: "הבוקר אני וחברי נתקלנו ביצור המוזר הזה. זה דוב או יטי המקולל? דיווחנו לאתר הסקי אבל הם לא לקחו אותנו ברצינות. אני בטוח שמשהו מסתובב שם חופשי, אני יודע מה ראיתי". יטי, הידוע גם בכינוי "איש השלג הנורא", הוא יצור דמוי קוף הגבוה יותר מהאדם הממוצע ונטען שהוא מתגורר בהרים. הקהילה המדעית מתייחסת ליטי בתור אגדה בגלל מחסור בהוכחות מוחשיות.

עוד באותו נושא

צפו: האם נמצאה הוכחה לקיומו של ביגפוט?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully