וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדיחה בשידור חי: ההתחלה המביכה של בן קרסון בעימות הרפובליקני

דקה ו-18 שניות - נצח במונחי רגע טלוויזיוני מביך - חיכה הנוירוכירורג לשעבר במסדרון בדרך לבמה שעליה נערך העימות הרפובליקני לאחר שפספס את הסימן. גם קריאת המנחים בשמו ופניית המפיק לא סייעו. ומי עמד לצדו ונדבק בבלבול? צפו

צילום: רשת ABC News, עריכה: גדי וינסטוק

העימות הרפובליקני שנערך הלילה (ראשון) סיפק אתנחתא קומית לצופים ומחזה מביש במיוחד לנוירוכירורג בן קרסון שפספס את הסימן ולא עלה לבמה. התקלה של קרסון הובילה ל"פקק" ביציאה לבמה ולמבוכה גדולה בשידור חי שנמשכה יותר מדקה שלמה.

העימות, ששודר ברשת ABC ונערך לקראת הבחירות המקדימות בניו המפשייר, החל כרגיל, כשמושל ניו ג'רזי כריס כריסטי הוצג ועלה לבמה בעודו מנופף לקהל. אלא שאז הציגו הפרשנים דיוויד מיור ומרתה רדץ את קרסון, שהיה אמור להיכנס לבמה ולעמוד ליד הפודיום שלו. אך במקום לפסוע בביטחון עלה הבמה, נותר המועמד הרפובליקני מדטרויט במסדרון, מחכה במבוכה למשך יותר מדקה, בעוד שאר המועמדים חולפים על פניו, לא מבינים מדוע הוא אינו מתקדם.

תחילה התמקדה המצלמה בקרסון בניסיון לגרום לו לצאת החוצה מ"מחילתו". אך הוא נותר במקומו, מחייך באי-נוחות. האי-נעימות החריפה כשהמועמד הבא, טד קרוז, הוצג. קרוז נכנס מאחורי הקלעים, עצר לרגע ליד קרסון והביט בו בפליאה. קרסון הסתכל עליו בחזרה והחווה את ידו כדי שיעלה לבמה. הסנאטור הטקסני פסע קדימה והתמקם במקומו, ורק קרסון נותר לעמוד ולחכות.

עוד בוואלה! NEWS:
חרף אזהרות שכנותיה: קוריאה הצפונית שיגרה טיל ארוך טווח
"בריטניה וצרפת בוכות": אלפים הפגינו באירופה נגד קליטת הפליטים

הפתיחה ההזויה של העימות הרפובליקני בניו המפשייר: כשקרסון "תקע" את שאר המתמודדים. מערכת וואלה! NEWS
מחכים לאוטובוס? קרסון וטראמפ ממתינים מסיבה לא ברורה לעלייתם לבמה/מערכת וואלה! NEWS

או אז, הבינו כנראה בהפקה שהרופא הבכיר פספס את הסימן שלו ואחד המפיקים נשלח להציץ מהווילון ולנסות לגרום לקרסון להתקדם לאזור הדוכנים. אך גם זה לא עזר. קרסון לא הבין מה המפיק מבקש ממנו ונותר במקומו.

אחת ההשערות שעלו הייתה שקרסון לא שמע כשקראו בשמו. הוא גם לא היה היחיד שהתבלבל בכניסה לבמה. גם כשדונלד טראמפ הוצג, הוא לא צעד לכיוון הבמה, אלא עמד לצדו של קרסון. המועמדים האחרים, מרקו רוביו וג'ב בוש, שלא הבינו בדיוק למה חבריהם ממתינים, קיפצו מלפני טראמפ וקרסון ועקפו אותם בדרכם לבמה.

רק דקה ו-18 שניות אחרי – נצח במונחי רגע טלוויזיוני מביך – הוא עלה לבמה, ואחריו טראמפ. אך הצגת המועמדים הכושלת לא הסתיימה שם. מושל אוהיו ג'ון קייסיק נשכח ולא נקרא לעלות. כריסטי נאלץ להזכיר למנחים להציג אותו. "מה עם קייסיק? אני יכול לקרוא לו?", תהה כריסטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
העימות הרפובליקני בניו המפשייר בדרך לנשיאות ארצות הברית, פברואר 2016. רויטרס
רק דקה ו-18 שניות, פסע קרסון לבמה והחל הדיון. העימות הרפובליקני/רויטרס

העימות נמשך שעתיים וחצי ובהתאם לציפיות תקפו המועמדים לראשות המפלגה הרפובליקנית את המועמד רוביו, שצבר תאוצה בימים האחרונים אך הואשם על ידיהם בחוסר ניסיון. במקביל, איש העסקים השנוי במחלוקת דונלד טראמפ, שנעדר מהעימות הקודם ונחשב גם הוא ליעד חביב על בכירי המפלגה, תקף את טד קרוז - שדחק אותו אל המקום השני באיווה.

קרסון הגיע למקום הרביעי בבחירות המקדימות שנערכו באיווה עם 9.3% מהקולות. אך בסקרים שנערכו בניו המפשייר, המדינה הבאה שייערכו הבחירות המקדימות, הוא ממוקם במקום השמיני עם 3.3% מהקולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully