וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אירוע חמור": הוארך מעצר חברה לשעבר של הצעירה שהתמוטטה במועדון

7.2.2016 / 14:45

בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של זכות הוד, חברה לשעבר של מושית פישר בת ה-23 שקרסה לאחר שצרכה אקסטזי, בשלושה ימים. מעצר חברו, רפאל מיכאל, הוארך אף הוא בשלושה ימים. סנגורו: "אין אינדיקציה שסיפק לה את הסם". מצבה עדיין מוגדר קשה מאוד

צילום: ניב אהרונסון, יותם רונן; עריכה: מתן חדד

בית משפט השלום תל אביב האריך היום (ראשון) בשלושה ימים את מעצרו של הוד זכות, תושב המרכז בשנות ה-40 לחייו וחברה לשעבר של מושית פישר בת ה-23, החשוד שסיפק את הסם שהוביל לקריסתה של הצעירה במועדון "הבלוק" בתל אביב בלילה שבין שישי לשבת. גם מעצרו של חברו, רפאל מיכאל, המעורב גם הוא על פי החשד באספקת הסם, הוארך בשלושה ימים.

השופטת רונית פוזננסקי כץ נימקה את הארכת המעצר. "נגד החשוד מיוחסות עבירות של אספקת והחזקה של סמים. מדובר באירוע חמור שבמהלך בילוי פונתה הקורבן לבית חולים ומצבו מוגדר עד העת הזו קשה", כתבה.

לקריאה נוספת:
במשטרה מעריכים: "הצעירה שהתמוטטה צרכה אקסטזי במודע"
חיי הצעירה שהתמוטטה במועדון בסכנה: "חשש מסם חדש שעלול להרוג"

החשוד בפרשת הסמים במועדון הבלוק. ניב אהרונסון
אחד החשודים בפרשה עורך דינו אייל אבולפיה בבית משפט השלום בתל אביב, היום/ניב אהרונסון

נציג המשטרה, רב-סמל מתקדם משה פויסטרו, טען כי השניים קשרו קשר לספק את הסם לצעירה, אולם סנגורו של הוד אמר כי אין אינדיקציה כי אכן עשה זאת. "הקורבן מחוסרת הכרה בבית חולים ויש סכנה לחייה. החשוד זכות נעצר יחד עם החשוד בשני בחשד לסיפוק הסמים שגרמו למצבה הקשה, כאשר חשוד זה ידע שהיא לקחה גם בחו"ל סמים ושזה גורם לה למצבים קיצוניים", אמר חוקר המשטרה.

שני החשודים, תושבי פתח תקווה ולוד, נעצרו אמש על ידי שוטרי משטרת מרחב יפתח. הם בילו עמה במועדון בזמן שנטלה את הסם. במשטרה העריכו מוקדם יותר היום כי הצעירה צרכה את הסם במודע.

לטענת המשטרה, השניים הזעיקו כוחות של מגן דוד אדום לאחר שפישר התעלפה, ואף שהו לצדה בבית החולים עד שבני משפחתה ושוטרים הגיעו למקום. "הם לא התנהגו כמו עבריינים קלאסים שניסו למלט את עצמם או להרחיק את עצמם מהמקרה. הם היו במקום ומסרו גרסאות מיד לאחר האירוע לשוטרים. אנחנו עכשיו בודקים אם אחד מהם סיפק את הסם לצעירה", סיפר גורם במשטרה תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully