וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצוד נמשך: סריקות נרחבות אחר המחבל שדקר אישה ברהט ונמלט

7.2.2016 / 6:30

עשרות שוטרים המשיכו בחיפושים אחר הצעיר שדקר את שלומית גונן בשוק העירוני בעיר. לידי המשטרה הגיעו צילומים של האירוע שבהם נראה כיוון בריחתו של הדוקר, שהיה רעול פנים. הפצועה צפויה להשתחרר מבית החולים

צילום: בני בן סימון, עריכה: אביב אירגז

עשרות שוטרים מהמחוז הדרומי של משטרת ישראל המשיכו הלילה (ראשון) בחיפושים אחר המחבל שדקר אתמול לפנות ערב את שלומית גונן בשוק העירוני ברהט - ונמלט מהמקום. לידי המשטרה הגיעו צילומים של האירוע שהראו את כיוון בריחתו של הדוקר, שעל פי עדויות ראייה מהפיגוע, היה רעול פנים. בתוך כך, בכניסות לעיר ובחלק מהצמתים שסביב לה עדיין מוצבים מחסומים.

הבוקר צפויה גונן בת ה-65, תושבת קיבוץ משמר הנגב, להשתחרר מבית החולים סורוקה בבאר שבע, זאת לאחר שנפצעה באורח בינוני ומצבה השתפר והפך קל. כעת, מקווים תושבי רהט ובכירי העיר כי אירוע הדקירה לא ישפיע על הדו-קיום בין התושבים הבדואים ותושבי המועצה האזורית השכנה בני שמעון.

עוד בוואלה! NEWS:
הפצועה בפיגוע ברהט: "חתני לחץ לי על הצוואר ועצר את הדם"
רכב החליק והתנגש בתחנת אוטובוס בר"ג; שניים נפצעו קשה ובינוני
חשד: פלסטינים הציתו בית כנסת על שם שלושת הנערים בגוש עציון

זירה - פיגוע ברהט. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
גונן ערכה קניות בשוק עם בני משפחתה לפני שנדקרה. רהט, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

הפיגוע התרחש אתמול אחר הצהריים בשוק העירוני ברהט. המשטרה הודיעה כי הרקע לאירוע ככל הנראה לאומני, ומיד עם פציעתה, הגיעו חובשים ופרמדיקים של מד"א והעניקו לגונן טיפול רפואי. לאחר מכן, היא פונתה לבית החולים, זאת בעוד שהדוקר נמלט מהזירה וכוחות משטרה גדולים החלו בסריקות אחריו.

בתה של הנדקרת סיפרה כי בני המשפחה נכנסו לחנות בשוק, ואילו אמה נותרה בחוץ. כעבור כמה דקות היא נדקרה. פרמדיק מד"א גיל אססקביץ שטיפל בפצועה העיד: "ראינו אישה כבת 65 בהכרה מלאה, היא התהלכה ובני משפחתה הגישו לה סיוע ראשוני, העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ ותוך פינוי לבית החולים הענקנו לה טיפול ראשוני כשהיא במצב בינוני ויציב היא סיפרה לנו שערכה קניות עם בני משפחתה בשוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זירה - פיגוע ברהט. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
"שמתי את היד על הצוואר שלה כדי לעצור את הדם". רהט, אמש/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

"התכוונתי להיכנס לחנות והרגשתי פליק על האוזן, שמעתי צלצולים באוזניים, נפלתי וקמתי", סיפרה אמש גונן בשיחה מבית החולים סורוקה, שם אושפזה למשך הלילה.

"החתן שלי אמר לי שירד לי דם ולחץ לי על הצוואר", סיפרה ממיטתה. "אני הולכת כל הזמן לרהט", הוסיפה. בני, חתנה של גונן, תיאר גם הוא את הלך הדברים: "נכנסנו לרהט לקנות מגן של טלפון ופתאום שמענו צעקות, חשבתי שהיא נפלה. ראיתי אותה שוכבת על הרצפה ושמתי את היד על הצוואר שלה כדי לעצור את הדם".

זירת הפיגוע ברהט. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע ברהט/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully